Gå til innhold

Den lille druid tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

70% av mine venner er lvl 70.... penger får jeg lett, jeg er feral... har en venn som er 362 i LW og 375 i skinning, en med enchant og tailoring osv... eneste "vi" (venne gjengen) ikke har er alch... siden jeg er den i lavest level lurer jeg.

 

EDIT: og atter nei, har ikke en i høyere level dette er min første og høyeste... min Druid.

Endret av NarilS
Lenke til kommentar

De fleste epics innen LW (og sikkert andre professions) på level 70 er BoP, så du vil ikke få så utrolig mye nytte av din venns Leatherworking.

Alchemy og Herb er en grei måte å tjene penger og å skaffe pots til deg selv og/eller venner. Eneste du kommer til å bli gal av er "Cannot use that while shapeshifted"

Lenke til kommentar

Ser ikke helt poenget med alchemy for feral, med mindre du skal tjene penger på transmutes. Da jeg spilte, var det lite å tjene på herbs, og pots solgte for mindre enn hva herbs+flask var verdt (pga mastery-procs). Alchemy-trinketen er fantastisk flott som resto eller balance, og gir selvfølgelig fine bonuser som feral, men en AP-trinket er bedre.

 

Men, for all del. Herb+alch er lett å levle opp, og gearet du får via LW er ikke så himla bra med tanke på tiden du bruker på å komme til 375.

Lenke til kommentar

Kommer med et enkelt spørsmål her nå..

Jeg specca druiden min til Balance for noen uker siden for å sjekke det ut, syns det var ganske morsomt med det..

Men etter hvert begynte jeg å tenkte over hva som er best til questing?!

 

Er det Balance, Feral eller Resto specc?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...