Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er nerdebule-tråd, ikke "Se hvor fint jeg har ryddet på stua" tråden.

Dere kan lage dere en egen tråd og poste stue bildene deres og skryte av hvor ryddigt det er. :p

 

Jeg personlig har så my ledninger rundt PCen, og TVen at det er umulig og få de vekk på noe som helst måte. Men jeg har overhode ingen problemer med hvordan ledningene ser ut heller. De ligger jo der ingen går uansett, så ser ikke problemet.

Lenke til kommentar

Dette er nerdebule-tråd, ikke "Se hvor fint jeg har ryddet på stua" tråden.

Dere kan lage dere en egen tråd og poste stue bildene deres og skryte av hvor ryddigt det er. :p

 

Jeg personlig har så my ledninger rundt PCen, og TVen at det er umulig og få de vekk på noe som helst måte. Men jeg har overhode ingen problemer med hvordan ledningene ser ut heller. De ligger jo der ingen går uansett, så ser ikke problemet.

 

Give you'a. Etter at jeg flytta hjemmefra så er nerdebula mi i og rundt tv-en på stua og ikke på ett innelukka kott hvor jeg har klemt inn ei seng og ett skrivebord med medfølgende neo, spagetti og 450 tomme bokser med ymse burn og cola.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har gitt opp på kabel management rundt skriveborde, tv osv. er mye mer praktisk vis det ligger løst, prøve å har dem liggendes fritt da, altså at det ikke oppstår mye trøkk og stress på kabelen.

 

Skifte ting såpass ofte at det ikke er vits å stappe bort alle kabler.

Lenke til kommentar

Give you'a. Etter at jeg flytta hjemmefra så er nerdebula mi i og rundt tv-en på stua og ikke på ett innelukka kott hvor jeg har klemt inn ei seng og ett skrivebord med medfølgende neo, spagetti og 450 tomme bokser med ymse burn og cola.

 

Da har du ikke nerdebule mer :D Må jo ha eget gameroom med det du sier! Nerdebule <3

Lenke til kommentar

Dette er nerdebule-tråd, ikke "Se hvor fint jeg har ryddet på stua" tråden.

Dere kan lage dere en egen tråd og poste stue bildene deres og skryte av hvor ryddigt det er. :p

For mange av oss er stua en del av nerdebula. Spesielt om du har en HTPC eller lignende :)

Syns ikke det skader at det blir postet andre ting enn battlestations i denne tråden heller akkurat. Bildene er ofte relaterte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...