Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Proshop er også ganske greie. De har ikke så rask frakt, hender ofte det tar litt tid før det forlater lokalet deres. Enten henter ikke Posten like ofte fra de, eller så tar det tid før de leverer til sentral. Er faktisk litt usikker på om de har lageret sitt i Norge mtp. de kommer fra utlandet.

Men prisene deres er ganske gode, samt de har ganske godt utvalg.

Ellers går det for det meste i Dustin. De har utrolig mye studentrabatter her og der, selv om det ikke er spesielle tilbud. Gratis frakt over 2k også.

Lenke til kommentar

Ofte billigere? Dette varierer veldig fra dag til dag. har i flere tilfeller sett Komplett har billigere produkter og motsatt. Så blir feil å si mpx er billigere enn Komplett, de bare har forskjellige kampanjer på forskjellige dager.

Meget mulig. Jeg skriver bare at jeg opplever MPX som billigere enn Komplett(utenom kampanjer). Om du har et annet bilde, så behøver ikke det å bety at en av oss tar feil. Jeg sitter jo tross alt ikke her å ljuger.:)
Lenke til kommentar

Det er ikke noe krav om at både "hus, hage og oppussing" er med i samtlige poster som ligger i kategorien.

Denne kategorien glir fint under "hus", men har gjerne veldig lite med hage og oppussing, selv om sistnevnte tidvis også er her.

 

Nå heter kategorien "hus, hage og oppussing", å ha den bare under "hus" er umulig, man måtte da evt. startet med nye kategorier, en for hus, en for hage og en for oppussing. Resultatet der ville blitt at det knapt hadde blitt noen som helst aktivitet i noen av dem.

 

Ser ingen som helst grunn til å flytte tråden :)

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Jeg bor i sørøst-asia, og i 35 grader med 95% luftfuktighet er det bare å venne seg til bråket.

 

Ellers er det jo bare å skaffe en stasjonær maskin med gummiopphengte disker og vifter, er ikke langt fra lydløst på idle da. (i størrelseorden at folk som sover i samme rom bråker mer)

Lenke til kommentar

Alt etter hva man er vant med.. Sovner uten problemer med bråk rundt meg jeg.. ;P Om man er oppvokst med og ha ting musestille når man sover, så er det værre :p

 

Hehe, ja er vel noe med det, når jeg var mindre så hadde vel jeg også PC'en på i samme rom (koblet ofte av noe vifter og slik) mens nå greier jeg ikke sove om det er ett tikkende armbåndsur i samme rom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ellers er det jo bare å skaffe en stasjonær maskin med gummiopphengte disker og vifter, er ikke langt fra lydløst på idle da. (i størrelseorden at folk som sover i samme rom bråker mer)

Evt bare en SSD som systemdisk. de andre snurrediskene slår vel seg av om de ikke blir brukt på XX tid. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...