Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Kul lampe på soverommet. Har du valgt den ut selv? (Ikke sarkasme, BTW!)

Må innrømme at jeg syns den lampen var noe spesiell :wee: Er det ikke irriterende å risikere å krasje med den hele tiden?

Har en slik lampe selv fra tidl. eiere. Skjit, men er for lat til å bytte :p

 

 

Er nok ikke jeg som har valgt ut de lampene. Sto i leiligheten når jeg flytta inn. Den på stua er værst, står midt på gulvet, så jeg og alle som er på besøk skaller i den hele tiden. Forbanna irriterende, men man blir vandt til å dukke unna den på stua. Den på soverommet er ikke så mye i veien egentlig, bare når jeg har sovet litt for lenge om morran og må kjappe meg på jobb ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

hva var galt med fantomet da? han har hvertfall vært stabil mtp tidslinjer etc i motsetning til marvel universet som slenger ut en ny spinnoff eller univers hvert år. og når man til og med gjør en vaskebjørn til helt, da har man synket lavt over eventuelle helter man har å velge mellom

Lenke til kommentar

Stilig bord. Har du kjøpt det med glassplate, eller ordnet selv?

 

Boksel bord fra Ikea :)

 

hva var galt med fantomet da? han har hvertfall vært stabil mtp tidslinjer etc i motsetning til marvel universet som slenger ut en ny spinnoff eller univers hvert år. og når man til og med gjør en vaskebjørn til helt, da har man synket lavt over eventuelle helter man har å velge mellom

 

Nesj, er vel ikke noe galt med fantomet. Synes bare marvel er litt mer ... "heftigere" :) Smaken er som baken. Kjøpte 2x suprise lots fra usa og fikk med litt mer:

 

post-131886-0-61189300-1359478672_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det ble nice...men du burde ha lagt en kanal ned fra Coax-uttaket også *pirke pirke* :p

Yes det kommer :) Skal kjøpe lengre antenneledning til den forpesta dekoderen i morgen. Jeg er og perfeksjonist serru ;) Klarer fader ikke sitte i ro når jeg ser noe som er en millimeter skjevt ... Tror jeg har retta opp benken 3-4 ganger allerede og prøvd ut 4-7 forskjellige "ansamlinger" med ledning ...

Lenke til kommentar

Vil du komme en tur til meg også Mikkel? Såg riktig så bra ut det der! Jeg har for lengs gitt opp på kabelsatan greiene :p

 

Bare å fyke en tur på clasern det ;) 200 kroner og du får komplett pakke med alt du trenger. Kabelspiker er herved bannlyst fra min leilighet. Styggeste helvete på jord om du spør meg ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...