Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Er i konstant bevegelse bakom benken min føler jeg, så vet ikke hvor komfortabel jeg hadde vært me då "låse" kablene mine. Kanskje en vakker dag....når det slutter å komme nye bokser og annet faenskap rundt benken.

 

Hehe :) Jeg har kasta ut en del fra benken siden jeg har eget oppsett på kontoret for det. Det som har blitt kasta ut:

Wii

Snes

N64

PC (bytta ut me apple tv)

 

Ledninger? Hah! Fuck that shit! Skal legge opp kanaler bak det som står i benken av bokser og. Må bare få opp systemet til skjøteledninga ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-135662-0-61671700-1361218895_thumb.jpg

post-135662-0-30859000-1361220332_thumb.jpg

 

Stua :) Ikke så mye kabler å se der heller. Skulle kanskje ønsket at høyttalerledningene var svarte da.

 

Noe dårlig kvalitet pga. dårlig lys. Kun varmt lys fra venstre (kjøkken) og LED-lampe ovenfor (hvitt og jævlig). Maskinen kjører Ubuntu 12.10 64-bit med XBMC 12 (Frodo). Styrer den med Yatse remote til Android.

 

TVen er en ST50 42", anlegget er en gammel NAD 3130 jeg har arvet, Dali Concept 1 og en XTZ W10.16. Fyller 34kvm uten problemer kan man si :p

 

Battlestationen er dessverre ganske stusselig, så den gidder jeg ikke poste.

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Har vurdert det samme selv, men for dyrt og tar opp for mye plass, så bruker veggfeste slik at alle 3 skjermene er i lufta.

 

Tips til "ledningsrør" ? Slik at jeg kan skjule ledningene på en penere måte? :D

 

Det er veldig dyrt ja, men jeg synes absolutt det var verdt pengene da jeg synes det er av høy kvalitet itillegg til at det er fint med tanke på design. Ulempen er at det tar en god del plass som du nevner. Hadde lyst på veggfester selv, men med et vindu der jeg sitter ble dette litt vanskelig. Kan du legge ut et bilde av ditt setup?

 

Under pulten osv osv har jeg brukt skinner som jeg har kjøpt på Europris. Der får du rør som kun er til en kabel og rør som er større slik at du får plass til en 3-4 kabler, koster vel rundt 50,- :)

Lenke til kommentar

Det er veldig dyrt ja, men jeg synes absolutt det var verdt pengene da jeg synes det er av høy kvalitet itillegg til at det er fint med tanke på design. Ulempen er at det tar en god del plass som du nevner. Hadde lyst på veggfester selv, men med et vindu der jeg sitter ble dette litt vanskelig. Kan du legge ut et bilde av ditt setup?

 

Under pulten osv osv har jeg brukt skinner som jeg har kjøpt på Europris. Der får du rør som kun er til en kabel og rør som er større slik at du får plass til en 3-4 kabler, koster vel rundt 50,- :)

Dette er litt eldre bilde, har flyttet kroken bort i et annet hjørne nå. Skal få laget en oppdatering på bildet etterhvert :)

Nå har jeg forøvrig skjult ledningene slik at de ikke er synlige lengre.

87r.jpg

(Jada, se det er 3 klokker!!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er litt eldre bilde, har flyttet kroken bort i et annet hjørne nå. Skal få laget en oppdatering på bildet etterhvert :)

Nå har jeg forøvrig skjult ledningene slik at de ikke er synlige lengre.

 

Jeg synes du kanskje jukser litt med å ha det såpass mørkt i rommet slik at man ikke ser hva du har gjort med tastatur og ledninger og slikt. Men det er bare pirk (gif pic!).

 

Det ser vannvittig kult ut.

Lenke til kommentar

Jeg synes du kanskje jukser litt med å ha det såpass mørkt i rommet slik at man ikke ser hva du har gjort med tastatur og ledninger og slikt. Men det er bare pirk (gif pic!).

 

Det ser vannvittig kult ut.

Nei, bare jeg som er elendig når det kommer til bilder.. :p

 

Det er som nevnt et litt eldre bilde, så fort jeg har fått ryddet på plass det meste her, så skal jeg legge opp nytt :)

 

Ellers takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...