Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kabelen som synes der er til Wii'en, og den skal bort snart.

og det at jeg ikke har skjult anlegg på strømmen er mtp om jeg skal ha flere stikk eller møblere om etc. noe enklere å få opp eller fjerne stikk da.

 

Og som jeg skrev det er et mål, og at alle kabler blir heeelt vekk får jeg nok ikke til. kablene synes bl.a litt under høytalerene og kabler til lampene jeg har. det er i hovedsak kabel salaten man pleier få fra tv'en og ned til stereobenken etc. jeg vil ha vekk.

 

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med VIKA AMON fra IKEA? Ser etter nytt skrivebord, og denne serien passer egentlig ganske fint. Er det god kvalitet på det? :)

Tja. Har to stk av AMON satt i et hjørne. Kvaliten på bordplatene er greie nok. Man ser fort skraper, hvert fall om man har sort benkeplate. Høyden derimot irriterer meg. Du kan jo ikke justere det. Jeg har en IKEA-kontorstol med armer og når jeg har stolen i den høyden jeg vil ha den så går ikke armene under bordplata. I tillegg synes jeg bordplata er for kort. Har du en 27" skjem så sitte du ganske nærme skjermen. Har også testet med sånnnen albuehviler utpå for å forlenge pulten, men det nytta ikke pga for tjukk benkeplate. Jeg vil nok ikke kjøpe Vika Amon igjen nei.

Lenke til kommentar

Tja. Har to stk av AMON satt i et hjørne. Kvaliten på bordplatene er greie nok. Man ser fort skraper, hvert fall om man har sort benkeplate. Høyden derimot irriterer meg. Du kan jo ikke justere det. Jeg har en IKEA-kontorstol med armer og når jeg har stolen i den høyden jeg vil ha den så går ikke armene under bordplata. I tillegg synes jeg bordplata er for kort. Har du en 27" skjem så sitte du ganske nærme skjermen. Har også testet med sånnnen albuehviler utpå for å forlenge pulten, men det nytta ikke pga for tjukk benkeplate. Jeg vil nok ikke kjøpe Vika Amon igjen nei.

 

Takker for svar, da får jeg nok se meg rundt etter noe annet :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...