Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, skal mye til å lage en episode på 20 minutt ut fra kun ett manga-chapter -- så animen tar igjen mangaen. :)

Løsningen er å lese mangaen, da slipper du fillers. Så kan du følge med på animen i tillegg for fargene/lydene/musikken/animasjonene.

 

Yup yup, om du ser noe episkt i mangaen, da gleder du deg ekstra til den biten kommer i animen :D

Lenke til kommentar

Nei, mangaen former handlingen - animen ødelegger den med fillers. (men til animens forsvar; beriker handlingen med musikk, farger og animasjon) :)

 

EDIT: Minner meg på at idag er det onsdag og Naruto-mangatid. :D

EDIT2: Nevermind, er manga-pause denne uka. :(

Endret av Zodihax
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg håper at denne filleren blir lang, så vi slipper gjevnlig med fillers.

 

Var det ikke et par år med fillers før Shippuden begynte?

 

FIllers var veldig kjedelige, og ekstremt dårlige, jeg sluttet dermed å se på, i vente på at de skulle begynne å følge mangaen igjen. Når Shippuden begynnte hadde det gått så lang tid at jeg hadde mistet lysten. Så på 10-15 episoder før jeg ga opp. Jeg skulle heller sett at animen rett og slett tok en pause fra skjermen nå og da.

 

Hadde det ikke vært for fillers, så hadde jeg sikkert fortsatt sett på denne serien.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg håper at denne filleren blir lang, så vi slipper gjevnlig med fillers.

 

Var det ikke et par år med fillers før Shippuden begynte?

 

FIllers var veldig kjedelige, og ekstremt dårlige, jeg sluttet dermed å se på, i vente på at de skulle begynne å følge mangaen igjen. Når Shippuden begynnte hadde det gått så lang tid at jeg hadde mistet lysten. Så på 10-15 episoder før jeg ga opp. Jeg skulle heller sett at animen rett og slett tok en pause fra skjermen nå og da.

 

Hadde det ikke vært for fillers, så hadde jeg sikkert fortsatt sett på denne serien.

 

 

Jo, stemmer det. Etter det så har det vært av og på med fillers så at det ikke skal skje som sist gang hvor det var som sagt 2år ,med fillers

 

Vet egentlig ikke hvorfor jeg ser på det enda(ikke fillers) men når det skje så mye i mangaen, så er det klin umulig å ikke se det animert, spesielt nå som det begynner å skje ting i mangaen.

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...