Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Liv i denne tråden igjen også ja. :) Må bare innrømme at jeg ikke har sett Naruto siden i vår en eller annen gang. Jeg pleier å falle av når det kommer store klaser med fillere, og når historien endelig fortsetter igjen så tar det en stund før jeg henger på igjen. Det er egentlig litt bevisst, da jeg gjerne vil samle opp litt episoder som er verdt å se før jeg gjør meg selv hekta igjen. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg hadde planer om å faktisk slutte å se Naruto etter "Shippuden Opening 4", var ganske fan av serien før. Men så følte jeg at den gikk mer nedover. Grunnen er at i hver originale naruto episodene så var de alltid opptatt av "hand seals" og strategi for å finne ut hva slags knep man skal bruke for å vinne hver kamp istedet for å gå helt bananas på hverandre. Så bestemte noen seg et sted i Shippuden og gå "BAAAM BOOOM, go nuts extreme, sleng hverandre i veggene, BAM!". Litt mer berserk og lite gjennomtenkt følte jeg.

 

Men nå så har "Orochimaru" og "Sasuke" blitt gode, så nå er det blitt spennendes igjen. Skal se ifra "Shippuden Episode 382" og utover. Dette begynner å bli digg!

Endret av Mopi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...