Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Sammenlikne bøker og manga :nei:

XFXforce, har du noen gang prøvd å lese manga, vist ikke kan det jo være at du faktisk liker det :) noen ganger så kan manga være mye bedre enn anime og siden mangaene kommer ut før animeen så er du jo alltid oppdatert med hva som skjer.

 

Jeg var også skeptisk til manga før jeg begynte å lese det (svar hvitt, "mye" å lese), men nå i etterkant liker jeg manga bedre enn anime, synest anime går mye treigere før de kommer til saken enn manga (en slosskamp tar mange episoder med flashbacks osv).

Mangaen kan også ha med detaljer som ikke kommer med på anime'en.

Anime har også ein tedens til å sensuere mye av det du ser i mangaen (blod, gørr, sex osv).

 

Også kan du høre på musikk samtidig og det er mye lettere å gå fra mangaen vist du skal gjøre noe annet.

 

Og du slipper fillers :)

Endret av Jaukim
Lenke til kommentar

Grunnen jeg ikke leser manga er rett og slett fordi jeg er lat, tror jeg. Jeg liker å legge meg i sofaen, ta meg en snus, slå på TV'en og kose meg med anime i HD kvalitet på 42''. Det er bare så mye enklere og mye mer chill enn å sitte under en lampe og lese en bok.

 

Jeg vet manga er mye mer ''fast paced'' og inneholder mer detaljer og lignende, men det er fortsatt ikke verdt det for meg. Selvom fillers er noe av det jeg hater mest, så tar jeg meg bare en pause fra serien om det kommer noen, og begynner å se på en annen. Passer bra med en pause i såpass store serier som Naruto, Bleach, One Piece osv av og til :)

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...