Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ooh, det er en egen Naruto-tråd her inne! Fantastisk! Har selv sett alle episodene frem til nå, så jeg er KJEMPESTOR fan av denne serien. Kan av og til se på gamle episoder, også.

 

Det er ekstremt spennende i denne nyeste episoden, og jeg tror det kommer til å bli

en helt utrolig kamp! Håper så inderlig at Onoki overlever, for jeg syns han er ganske kul, og så virker han så mektig!

 

 

Har forresten noen andre prøvd ut Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 2? Det er et av de aller beste fighting-spillene jeg noen gang har spilt!

Endret av Greenfroze
Lenke til kommentar

Det var godt med et par rørende episoder igjen, og ja, speningen tar seg opp. Er mest spent på hvilken rolle Kabuto kommer til å spille fremover. Han er en sleip slange som det ikke er lett å bli klok på.

Har forresten noen andre prøvd ut Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 2? Det er et av de aller beste fighting-spillene jeg noen gang har spilt!

Da gleder det vel deg at Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations er rett rundt hjørnet. Kommer 30. mars.

Lenke til kommentar

blir sikkert en kamp hvor jeg sitter å klør meg i hue og undrer på hvorfor han ikke bare bruker atomic dismantling jutsu og avslutter alt på 2 min

 

Enhver god shinobi vet at det er livsviktig å bruke riktige teknikker til riktige fiender og situasjoner; så kan han bruke mindre chakra/andre teknikker for å vinne en kamp? Kanskje han ikke vet alt om fienden ennå? Og hva kan han da gjøre for å lære mest mulig? Man kan ikke bare rase inn med det sterkeste angrepet uten en strategi eller plan B! Det er en grunnleggende shinobi tactic lesson, det! :p

 

Det var godt med et par rørende episoder igjen, og ja, speningen tar seg opp. Er mest spent på hvilken rolle Kabuto kommer til å spille fremover. Han er en sleip slange som det ikke er lett å bli klok på.

Har forresten noen andre prøvd ut Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 2? Det er et av de aller beste fighting-spillene jeg noen gang har spilt!

Da gleder det vel deg at Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm Generations er rett rundt hjørnet. Kommer 30. mars.

 

Du lurer på hva slags end game han har? Og hva han egentlig vil? Hmm.. jeg er ikke sikker selv. Hva tror du?

 

Og ja, det er jeg fullt klar over! Har holdt meg oppdatert på det spillet helt siden jeg fikk vite om det. Jeg vet så og si alt som er å vite om det, egentlig! Hadde faktisk forhåndsbestilt det fra USA, og det kom frem idag, rett på døren. Har gledet meg vilt ganske lenge, og når spilløyeblikket endelig skulle komme, dukket det opp noe sånt: "This disc's region code is incorrect for this console". Jeg var klar over at det var begrensninger på DVD'er og nedlastbar materiale og sånt, men jeg visste ikke at det eksisterte en slik begrensning på spill. Imagine my huge disappointment when I realized :(

Endret av Greenfroze
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...