Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Oh, not to worry. Jeg ser mange måter krigen kan ende på som åpner for at serien kan vare lenge ennå. Men selv uten det, lang krig, pluss litt fillers her og der, det varer nok fremdeles et par år bare det.

 

Får virkelig håpe at det varer lenge, og at kampene blir beyond episke! Mener du forresten et par år for oss, eller i animen?

Lenke til kommentar

Guide to watching Naruto without Filler:

Watch episodes 1-96

Skip at 98

Pick up at 99-100

Skip at 101-106

Pick up at 107-135

Drop or Skip at 135-219

Pick up or Skip at 220 (Start the episode at 12:02. You will see a little bit of the eye burning filler so dont worry about the scenes you don’t understand. All you have to understand is that in this episode: Everyone returns to the Hidden Leaf Village and resume their training. Ino makes a request to also become Tsunade's student and everyone says goodbye to Naruto' date=' who is about to head off for his two-and-a-half years of training with Jiraiya (who returned with information about Akatsuki's plans) You could skip this episode. It is optional.

Guide to watching Naruto: Shippuden without Filler:

Watch episodes 1-56

Skip at 57-71

Pick up at 72-89

Skip at 90-112

Pick up at 113-143

Skip at 144-151

Pick up at 152-169

Skip at 170 & 171

Pick up at 172-175

Skip at 176-196

Pick up at 197-222

Skip 223-242

Pick up at 243-

[/quote']

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Oh, not to worry. Jeg ser mange måter krigen kan ende på som åpner for at serien kan vare lenge ennå. Men selv uten det, lang krig, pluss litt fillers her og der, det varer nok fremdeles et par år bare det.

 

I preview til neste episode så det ut som en ren filler episode. Kun flashbacks. Kjedelig :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg liker ofte fillerepisoder, jeg! :O Syns mange av episodene kan komme med ny og interessant informasjon - og fillerfights er som regel veldig awesome! :) Det er langt ifra meningsløst for min del. Av og til passer det nok ikke helt med slike episoder, men jeg er generelt sett ganske positiv til dem! Kan hende de har ulike, gode grunner til å plassere fillers på forskjellige steder, også. Planlegging, tegning, finpussing etc. Dessuten syns jeg det er viktig at Naruto fortsetter så lenge som mulig. Fillers bidrar til det :) Jo mer Naruto, jo bedre!

Lenke til kommentar

Fillers gir ikke ny og interessant informasjon nei, og hvis de gjør det er informasjonen feil -- siden det ikke er skaperen av mangaen som skaper fillerene. :)

 

Selv om informasjonen er feil, er den fortsatt ny informasjon? Og det med om informasjonen er interessant eller ikke er subjektivt, for jeg syns den kan være interessant :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...