Gå til innhold

Naruto Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kan noen fortelle meg hva denne "sannheten" om Itachi egentlig er? Var han egentlig snill, eller hva?

 

TJa, snill og snill. Både og. Han ble jo presset av de eldre for å ungå ei ny krig.. og Itachi hatet krig, så det var bare en ting for han å gjøre, og det var å drepe hele clanen.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hva denne "sannheten" om Itachi egentlig er? Var han egentlig snill, eller hva?

 

TJa, snill og snill. Både og. Han ble jo presset av de eldre for å ungå ei ny krig.. og Itachi hatet krig, så det var bare en ting for han å gjøre, og det var å drepe hele clanen.

 

Fanken... Lurer på om jeg har gått glipp av no nå.

 

Uchiha-klanen var på vei til å starte en krig?

 

Kan jo også legge til at dagens episode fortsatt ikke var no særlig spennende, så jeg ser virkelig fram til neste...

Endret av Ch : )
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hva denne "sannheten" om Itachi egentlig er? Var han egentlig snill, eller hva?

Jeg vil i alle fall si at han er snill. En av de beste karakterene i Naruto vil jeg si. Itachi>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Sasuke

 

Var vel også mer en borgerkrig. Uchiha-klanen mente de hadde for lite makt i Konoha, i forhold til deres evner og status, så de planla et kupp for å ta over makten.

 

Itachi, som da var medlem av ANBU, elsket Konoha mer enn noe annet (med unntak av Sasuke), og derfor så han på sin egne klans konspirasjoner som et svik mot Konoha, og jeg mener han meldte seg frivillig til å stoppe Uchiha-klanen, han hadde i alle fall ikke så mye mot det.

 

Itachi jobbet bare for Konohas beste, hele tiden. Ikke mange kunne klart å gjøre det han gjorde. Står stor respekt av det. Noe annet enn sutre-Sasuke og naiv nostalgi-Naruto

 

Edit: Bare for å tilføye det. De tre beste karakterene i Naruto er uten tvil Itachi, Jiraya og Kakashi.

Endret av Rider_of_Reason
Lenke til kommentar

Vi vet ikke enda hvor naiv Naruto er til Itachi saken. Han har holdt det inni seg lenge, ikke har han sagt noen om kråkehendelsen fra Itachi. Er han snill eller slem? Hva ville han? Det eneste han har sagt er at han forstår situasjonen og vil støtte Sasuke, men om Sasuke skulle knuse Konoha så vil Naruto være der å hindre det.

 

Selv om sannheten til Itachi høres troverdig så er det fremdeles en liten hull fra Madaras side. Yondaime sa nemlig at Konoha ble angrepet av fyren med masken fra Akatsuki med Kyuubi, men det Madara sa var at det var en naturkatastrofe til Sasuke. Naruto vet nå godt at Madara har gjort noe forferdelig, men det gjenstår å se hvordan Sasuke reagerer til det.

Lenke til kommentar

Det har du rett i, håper han ikke er så naiv med den som han pleier å være.

 

Sant nok, og jeg tror nok Madara sto bak det, men er ikke sikker på hvorvidt å få den informasjonen vil ha noe å si for Sasuke. Det er jo hovedsakelig det Itachi ble "tvunget" til å gjøre som er flammen bak hans hat, iblandet litt galskap fra Madaras vinkling om at Uchiha-klanen ble undergravet og holdt nede av Senju-klanen.

 

Er egentlig ikke så begeistret for hele Naruto-redde-Sasuke greia, han har trukket det for langt til at det kan løses bare med Naruto overtaler Sasuke til å komme tilbake. Det mener nå i alle fall jeg.

 

Og en ting som plager meg litt. Når skal vi se mer til Hinata. Hun slipper den bomben om at hun elsker Naruto så ser vi ikke mer til henne. Er det bare jeg som synes det er litt rart?

Lenke til kommentar

Hehe, ja, er litt rart det. Ikke nok med det, Sakura kom også med sin tilståelse, men Naruto hadde bare en "meh" uttrykk :p Pluss at han ikke tenkte på Hinata i det hele tatt!

 

Jeg ser bare ikke hvordan Naruto kan redde Sasuke nå. Han er jo helt crazy nå jo.

Lenke til kommentar

Hehe, ja, er litt rart det. Ikke nok med det, Sakura kom også med sin tilståelse, men Naruto hadde bare en "meh" uttrykk :p Pluss at han ikke tenkte på Hinata i det hele tatt!

 

Jeg ser bare ikke hvordan Naruto kan redde Sasuke nå. Han er jo helt crazy nå jo.

 

Sa ikke sakura det bare for å få han til å gå litt inn i sjokk sånn at hun kunne følge etter sasuke selv?

Vel samme faen egentlig, sasuke skulle ha vært død for lenge siden men alltid noen som kommer å blander seg inn og redder han.

Men ja ot jeg håper at vi får litt mer sage mode action nå når det ser ut som at sasuke og naruto starter en ny kamp, tbh sasuke har ikke sjanse til å vinne mot han, alternativt så kan di sende gamlingen inn igjen for en ekstra atomic dismantling jutsu på han uten madara i nærheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...