Gå til innhold

Flodbølgen er et tegn fra gud?


Anbefalte innlegg

Enevald flåten slår til igjen.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102068

 

Sist Enevald var i søkelyset var da han sammenlignet griser og homofile. Hva var det han sa igjen? "Til og med griser vet bedre"?.. Og nå dette, denne mannen liker å komme i medias søkelys. Så hva er deres meninger om mannen?

 

Jeg synes det er helt idiotisk av noen å bruke en slik sak for å reklamere for deres livsyn. At Jesu kommer snart igjen er noe de har sagt i mange hundre år, så hvor blir av Jesus? :innocent:

Endret av Scrim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enevald flåten slår til igjen.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102068

 

At Jesu kommer snart igjen er noe de har sagt i mange hundre år, så hvor blir av Jesus?  :innocent:

 

Jesu tilbakekomst endte i flammer

 

Sist helg ble kristne mennesker over hele verden rykket opp i luften, da Gud endelig sendte Jesus tilbake til jorden for å dømme levende og døde. Uheldigvis måtte hele Dommedag avlyses da Jesus og englehæren feilberegnet innflygningsvinkelen gjennom atmosfæren.

Jeg har fulgt med i stjernekikkerten i mer enn 15 år, forteller Bjartmar Ystebø. Han er en av de mange hobbyastronomene som Svevende Ord til en hver tid har engasjert til å overvåke himmelen over oss. Fredag kveld la Ystebø merke til en rekke uidentifiserte objekter som samlet seg over atmosfæren, og forstod raskt at noe var på ferde. Etter hvert begynte det også å tikke inn meldinger fra de andre utkikkspostene våre om at noe var i ferd med å skje på himmelrommet over Nordsjøen. Det tok ikke lange stunden før det gikk opp for oss at Tilbakekomsten var i gang. Da kunne vi alle juble over at ateistene endelig skulle få erfare at de hele tiden har tatt skammelig feil, og at det nå var for sent å redde seg fra den fortjente fortapelsen som venter dem.

 

Jesus og englehæren flydde i stråleglans ned mot jorden, men plutselig ble hele følget slynget tilbake i verdensrommet. Etter en stund prøvde de på nytt, men også den gangen spratt Jesus ukontrollert ut fra atmosfæren sammen med alle englene. De viste seg at vinkelen som Jesus hadde brukt under innflygningen fra verdensrommet var altfor flat, noe som gjorde at de ikke klarte å trenge inn i atmosfæren. Etter noen mislykkede nedstigingsforsøk, var det tydelig at Jesus konfererte med et par av englene sine, og de ble enige om å øke innflygningsvinkelen. Dette blir gjort uten å konsultere NASA eller andre med ingeniørutdannelse, og dermed var hele operasjonen dømt til å mislykkes. Menneskesønnen suste rett inn i atmosfæren, men siden vinkelen var alt for bratt, og gikk det bare sekunder før både Mannen fra Nasaret og hans englehær utgjorde en gigantisk glødende ildkule som suste over himmelen, før den smallt i Nordsjøen, vest av Ekofisk.

 

Like etter at Jesus styrtet i havet, kom det meldinger om at kristne over hele verden hadde blitt rykket opp i luften, slik Bibelen beskriver. Men opprykkingen kom ut av kontroll da Jesus ble oppslukt i flammer. Gud fikk heldigvis grepet inn og satt de fleste ned igjen på jorden, da det gikk opp for ham at hele operasjonene var kommet ut av kontroll. Men noen kristne skal ha blitt hengende høyt oppe i luften, noe som førte til rapporter om forstyrrelser for ruteflytrafikken. Minst en person skal ha blitt påkjørt av et rutefly og ifølge rykter skal noen kristne ha blitt løftet så høyt at de nå går i bane rundt jorden.

 

Etter det vi erfarer dro en lettere svidd og småskadet Jesus tilbake til Himmelen for å samle seg etter den dramatiske nedfarten. Verken Gud eller Jesus har kommet med offisiell beklagelse i ettertid, men en medarbeider som ønsker å være anonym forteller til Herregud.com at det vil bli satt ned en kvalitetskommisjon som skal sørge for at Jesu neste tilbakekomst vil skje i henhold til de ønskede strategimålsettinger. – Vi har lenge jobbet med en kvalitetshåndbok for Himmelen, og dette arbeidet vil nå bli intensivert. Mange mener at det er et rent Helvete å jobbe med slike ting, men siden Djevelen jo er i detaljene, har vi leid inn en prosjektleder fra "down under", siden de beste konsulentene naturligvis ikke havner hos oss likevel, sier vår anonyme kilde.

 

Kilde: www.herregud.com

Lenke til kommentar
Nå er det til og med snakk om å gi en milliard kroner (les TUSEN MILLIONER) ekstra fra oljefondet for folka der nede.. bruk den milliarden på skoler.

Disse folkene har ikke et hjem, ikke mat, ikke mulighet til å tjene penger. Norge har vært utrolig heldig som har dette oljefondet. Hva gir oss mer rett på pengene enn de stakkarene uten hjem og mat? Vi er svært priviligerte, og det UTEN oljefondet.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Vel, hvis det finnes noen Gud..

 

Jeg har lært at Gud verdsetter alle mennesker like høyt, ergo dreper han ikke noen på gøy for å rydde plass til andre, og etterlate resten med ingenting. Gud laget mennsket med fri vilje, og meningen var at menneskene skulle klare seg selv.

 

At flodbølgen var et tegn på at Jesus skulle gjenoppstå høres ut som vrøvl i mine øyne. Skal hauger av folk dø for at Jesus skulle få oppmerksomhet? "Hei, jeg ville bare stikke innom, drepe noen folk med en flodbølge og si at jeg kommer tilbake om et par år, jeg".

 

Neppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...