Gå til innhold

Flodbølgen er et tegn fra gud?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du starter en religion, har de rett på like mye penger i forhold til antall medlemmer som den norske statskirken.

Dessverre er jeg ikke religiøs, og følgelig har jeg ingen interesse av å starte noen religion.

 

Per i dag får statskirken mye mer penger enn alle religionene fordi de har flere medlemmer, og derfor må alle som ikke er kristne, eller er enig med hva statskirken står for, melde seg ut!

Brukes pengene til noe mer fornuftig dersom de ikke går til statskirken? Jeg vil i alle fall heller at pengene skal gå dertil enn at staten skal bruke dem på å stikke kjepper i hjulene på produktiv virksomhet.

Lenke til kommentar
Flodbølgen er et tegn fra gud?

 

LOL :!: Det er det dummeste jeg har hørt på lenge. Hvordan i all verden kan folk være så skrudde at de tolker en slik naturlig geologisk prosess som styrt av en gud? I så fall hvilken gud? Det ville vært svær interresant i og med at det finnes hauger av relgioner her i verden og ennå flere guder som folk tror på.

 

Nei, la kunnskap, vitenskap og ekte beviser seire over de som har vært missledet av eldgammle ubeviselige myter i hundrevis og tusenvis av år. Verden har gått fremover og oppdaget nye sider ved skapelsen evulosjon, hvordan fysikk, vær, geologi osv fungerer. Våkne opp fra de hellige utdaterte skriftene og se at verden og viten har gått videre.

Lenke til kommentar
Flodbølgen er et tegn fra gud?

 

LOL :!: Det er det dummeste jeg har hørt på lenge. Hvordan i all verden kan folk være så skrudde at de tolker en slik naturlig geologisk prosess som styrt av en gud? I så fall hvilken gud? Det ville vært svær interresant i og med at det finnes hauger av relgioner her i verden og ennå flere guder som folk tror på.

 

Nei, la kunnskap, vitenskap og ekte beviser seire over de som har vært missledet av eldgammle ubeviselige myter i hundrevis og tusenvis av år. Verden har gått fremover og oppdaget nye sider ved skapelsen evulosjon, hvordan fysikk, vær, geologi osv fungerer. Våkne opp fra de hellige utdaterte skriftene og se at verden og viten har gått videre.

Er vel fordi enkelte religiøse hardnakket tror at Gud f.eks splittet vannet for Moses(?) o.l.

 

Men i ytringsfrihetens tegn, så må vi vel tåle å høre mye rart. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...