Gå til innhold

s700i vs d500/d500e


2m

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Kommer ikke til å uttale meg om S700i lenger da jeg ikke er helt objektiv, D500 ligger på bordet her nå.. :D

en venn av meg har også den der, men jeg synes de tre nederste knappene er spessielt knotete, hva synes du?

 

meny systemet liker jeg heller ikke, men det er nå en helt annen sak...

Lenke til kommentar

Jeg har ikke verdens største fingre, og måtte faktisk prøve meg frem for å skjønne hva du mente. Altså ikke noe problem for meg! ;)

 

Videre, er det D500s menysystem du ikke liker eller Samsungs? Jeg har aldri vært fan av sistnevnte, men menysystemet på D500 er forbedret noe helt enormt! Etter min mening er det nå bedre enn Nokia/SE!

Lenke til kommentar

er ikke sikker, kan hende det er samsungs jeg ikke liker, men jeg synes det var litt"ubehagelig", men det er vel en vanesak..

men en ting som ikke nødvendigvis er en vanesak, det er at jeg synes at ting havner på litt feil steder i menyen...

f.eks. så har SE en egen kloss for komunikasjon, og der står det meste, bla.a. å skru på bluetooth, hvis man ikke gjør det på den enkle måten..

på D500 så må man inn på instillinger og så oppkoblinger, og det synes jeg var litt vanskelig, greit nokk at å skru bluetooth av eller på på en måte er en instilling, men jeg synes fortsatt ikke det burde være der..

jeg håper bare jeg ikke blir skuffet når jeg får S700... (bestilles i dag)

Lenke til kommentar

I mine øyne har S710 to svakheter:

-At den ikke har symbian.

-At den er litt stor.

 

I konkuranse med D500 så blir symbian argumentet uaktuelt, og størrelsen har igrunn lite å si når man tenker på alt annet man får på denne telefonen.

 

Altså vil jeg føye meg inn i rekken som anbefaler Sony Ericsson S700 :)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Spørst hva du går etter... skal du ha en pro tlf med mye spesifikasjoner.. så gå for s700..

 

d500, etter som jeg har sett har bedre kamera... kanskje noen er uenige.. og jeg har den i lomma mi.. den har alt jeg trenger.. og passer perfekt i lomma :p

men den egener seg IKKE for di med større hender/fingrer...

 

btw: jeg synst designet på s700 = stygt... :cry:

Lenke til kommentar
d500, etter som jeg har sett har bedre kamera...

S700i har CCD-kamera noe som gir bedre bildekvalitet, men et CCD-kamera tar større plass, bruker mer strøm og er dyrere å produsere. D500 bruker CMOS-kamera noe som gir dårligere bildekvalitet, men tar mye mindre plass, bruker mindre strøm og er billigere å produsere, noe som betyr at S700i sitt kamera har bedre bildekvalitet enn D500 sit :)

Lenke til kommentar

eg skjønner du gjerne vil holde for din tlf, som jeg har sett du gjør i alle linker som innheolder s700 og d500.. men jeg har ikke sakt s700 sitt kamera suger? tvert imot.. men som jeg har --sett-- fra bilder fra begge telefonene , så går d500 best ut.. det er ikke så stor forskjell at d gjør noe uanz.. så jeg mener enn taper penger på å kjøpe s700... MIN mening... :w00t:

Lenke til kommentar

S700i:

Stor

TUNG

Klumpete

Kameraet SUGER i mørke omgivelser.

Ikke Symbian

Dyr(var)

MSD(minne) Altfor dyr for en 128MB.. Normalt da, det er sony's.

Ikke mere en 160MB totalt.

Jeg glemte å si dette:

Æsjjjjj, STYGG er den også.

 

Skulle vært ulovlig med S700i, fordi den kan beregnes som en slagvåpen :lol:

 

Men det er jo selvfølgelig min mening.

Lenke til kommentar
--

Denne tråden er for å sammenligne D500(e) med S700i. Da er det ikke nødvendig å ta med negative sider som begge telefonene har.

 

F.eks. å bruke det at S700i ikke har symbian som et minus i sammenligningen er unødvendig.

 

Å nevne at S700i brukes MSD minnekort som et minus er også rart, ettersom D500 ikke støtter minnekort av noe slag.

Lenke til kommentar
d500, etter som jeg har sett har bedre kamera...

S700i har CCD-kamera noe som gir bedre bildekvalitet, men et CCD-kamera tar større plass, bruker mer strøm og er dyrere å produsere. D500 bruker CMOS-kamera noe som gir dårligere bildekvalitet, men tar mye mindre plass, bruker mindre strøm og er billigere å produsere, noe som betyr at S700i sitt kamera har bedre bildekvalitet enn D500 sit :)

Sitt kanskje?

 

Men slutt å være så forbanna fanboy av S700 nå. Jeg har sett bilder tatt med D500 og S700. D500 tar like bra bilder. Den tok også bedre bilder på enkelte områder. Vi vet du er glad i din S700. Men den slår faktisk ikke D500 på bildekvalitet.

Lenke til kommentar

YEESSSSS

 

Der har vi faktisk en som KAN om kameraer!!:yes:

 

Man kan bare ikke diskutere med *Dragon* ELLER jmmk.

Mobilene dems er ALLLLLLLLTID best.

 

Men så skal jeg heller ikke si at kameraet til S700i suger egentlig, hvis, ja hvis man "fin" justerer kameraet så tar den bra bilder, men ingen venter på at en skal "fin" justere i 30sek heller da, det blir for lenge!

 

 

 

 

 

(Håper noen skjønner hva jeg skriver da, er "litt" fyllesjuk :p

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...