Gå til innhold

s700i vs d500/d500e


2m

Anbefalte innlegg

eg skjønner du gjerne vil holde for din tlf, som jeg har sett du gjør i alle linker som innheolder s700 og d500.. men jeg har ikke sakt s700 sitt kamera suger? tvert imot.. men som jeg har --sett-- fra bilder fra begge telefonene , så går d500 best ut.. det er ikke så stor forskjell at d gjør noe uanz.. så jeg mener enn taper penger på å kjøpe s700... MIN mening... :w00t:

Og hvorfor taper man penger på å kjøpe s700i? bare pga. at kameraet er dårligere? Neppe, grei ut litt mer.

 

S700i: 4400,-

D500: 4200,-

(prisguide 10. januar)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan ikke du VÆRSÅSNILL å slutte å skryte så sinnsykt av den forbaska S700-klumpen av en telefon du har?! vi har fått med oss at du ikke kan la være å forgude den telefonen din! så hvis du kunne være så snill å slutte nå, så hadde det vært veldig fint!

og forresten(!): du kan bare rapportere så mye du vil på dette innlegget..(er jo det du pleier når jeg skriver her) men jeg må bare få det utav meg, for du går meg så EKSTREMT på nervene med det tullsnakket om den "vakre" telefonene din.. :realmad:

Endret av MobiL FreAk : : :
Lenke til kommentar
kan ikke du VÆRSÅSNILL å slutte å skryte så sinnsykt av den forbaska S700-klumpen av en telefon du har?! vi har fått med oss at du ikke kan la være å forgude den telefonen din! så hvis du kunne være så snill å slutte nå, så hadde det vært veldig fint!

og forresten(!): du kan bare rapportere så mye du vil på dette innlegget..(er jo det du pleier når jeg skriver her) men jeg må bare få det utav meg, for du går meg så EKSTREMT på nervene med det tullsnakket om den "vakre" telefonene din.. :realmad:

Amen

 

AKIRA

Lenke til kommentar
kan ikke du VÆRSÅSNILL å slutte å skryte så sinnsykt av den forbaska S700-klumpen av en telefon du har?!

Jeg skryter ikke, jeg forteller bare sannheten :)

Det irriterer meg like mye når folk sier at D500 er så sykt bra, som det irriterer deg når folk sier at S700i er så bra :)

Sannhet? Hvilken sannhet? At D500's kamera er 10ganger bedre enn S700i's? Ja, det må jeg si meg enig i. 7 av vennene mine har S700i og 1 av dem har D500, de som har S700i sikler på kameraet til D500 fordi den ER mye bedre enn dems.!! Tro selv hva DU vil, men øynene mine juger IKKE. Jeg skal be dem legge ut noen bilder her for sammenligning.

 

 

MobiL FreAk : : :: Jeg må nesten si meg enig med deg!

Lenke til kommentar
kan ikke du VÆRSÅSNILL å slutte å skryte så sinnsykt av den forbaska S700-klumpen av en telefon du har?! vi har fått med oss at du ikke kan la være å forgude den telefonen din! så hvis du kunne være så snill å slutte nå, så hadde det vært veldig fint!

og forresten(!): du kan bare rapportere så mye du vil på dette innlegget..(er jo det du pleier når jeg skriver her) men jeg må bare få det utav meg, for du går meg så EKSTREMT på nervene med det tullsnakket om den "vakre" telefonene din.. :realmad:

Word! :thumbup:

 

Lenge oversett denne forgudinga hans, men har begynt å bli irritert etterhvert, så det er bra noen sprakk før meg ;)

 

 

topic: sett Mange!! bilder av s700i og d500, det er ikke sååå stor forskjell at det er noen vits å lage så mye pes som det er gjort, men d500 tar utvilsomt litt bedre bilder.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tja, har var dette ville diskusjoner. Har nå selv vurdert å bytte ut min Nokia 6260 med en s700i, da skal jeg sammenligne kamerakvalitet på s700i og d500. Fetteren min har akkurat kjøpt seg d500, har enda ikke trykka på den, men kommer nok ;)

 

Synes kamera/knappeoppsettet på Nokia 6260 ble litt får knotet, pluss en UBRUKELIG videofunksjon.

 

Hvordan er videofunksjonen på s700i vs d500? Har hatt k700i en stund sommeren '04, var knallfornøyd med videofunksjonen på denne. Var alltid like spennenden å våkne fyllesjuk dagen derpå å se hva som ble filmet ;)

 

Er diggbart med kameralys :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er ogsaa paa jakt etter ny mobil. Til naa har jeg alltid hatt Nokia og har värt veldig fornöyd med det. For et par uker siden fikk jeg öyet paa D500 og maatte bare pröve den. Etter aa ha prövd den 2 ganger a ca 1 time, maa jeg si at jeg er enormt imponert. Mobilen er meget brukervennlig og dessuten lett aa betjene. Det eneste jeg ikke liker at mp3 ikke kan brukes sammen med andre ting samtidig.

 

I gaar var jeg og kikket paa S700, maa si skjermen er fristende i og med at den er större, men for meg kommer den ikke med i vurderingen i det hele tatt. For det förste synest jeg det er utrolig knotete og tungvint aa aapne den(maa bruke begge hendene), dessuten var D500 for meg uten sammenligning mer brukervennlig. Knappene paa D500 er for meg mye bedre enn paa S700, trykkpunktet er lett fölbart i motsetning til SE. Det eneste jeg ikke likte naar jeg f.eks skrev sms paa D500 var at tegnsetting er mye mer tungvint enn det jeg er vandt med, men en venner seg vil til det.

 

Her i Tyskland, som jeg for tiden bor (som dere sikkert har merket pga tegnsettet), koster de to mobilene de fleset steder det samme, men for meg er ikke S700 aktuelt i det hele tatt. Viss ikke noe sinnsykt raatt kommer fra Nokia de neste 2-3 ukene, kommer jeg til aa kjöpe D500, og ja, jeg gleder meg som et barn för julaften allerede!! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...