Gå til innhold

Hvor mange tommeltotter har du?

Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Byggmester Bob

... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg."

:w00t:

Skrevet

Basiskunnskaper

Du kan bruke en hammer, og skru inn en skrue, men ikke særlig mer. Du kan jo lese gjennom fasiten og se om du lærer noe nytt!

-------------------------------------------------------------------------------

Tror jeg skal holde meg til kjøkkenet jeg

Skrevet
hva er en dor?

Er et hjelpemiddel man bruker til å hamre inn spiker. Blir som en slags "forlenger" av spikeren. Så slipper man å hamre løs ikke så alt for fine merker på de nye listene når man vil få slått spikeren helt inn ;)

Skrevet
Mr. Gjør-det-selv

Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel.

Skrevet
Du kan bruke en hammer, og skru inn en skrue, men ikke særlig mer. Du kan jo lese gjennom fasiten og se om du lærer noe nytt!

-------------------

Hvilken nytte har man av å vite hva en tang kalles for,

når man vet hva den brukes til? :ermm:

Skrevet
Byggmester Bob

... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg.

0 feil. o_O

Skrevet

Byggmester Bob

... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg.

-----------------------------------------------

Hehehe :love:

Skrevet

Mr. Gjør-det-selv

Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevell

----------------------------------------------------

Talte 3 eller 4 feil.

Skrevet
Ti tusen tommeltotter...

... neglesprett og selbuvotter. Dette er ikke bra! Vi foreslår du sporenstreks tar en tur i jernvarehandelen, eller alternativt ønsker deg Clas Ohlsonkatalogen til jul. I mellomtiden kan du jo sjekke fasiten og se om du lærer noe nytt!

... det var da som bare... :dontgetit:

*peke på å le* :tease:

---

Du er kanskje ikke proffsnekker, men jomen har du ikke bra styr på innholdet i verktøykassa allikevel.

Skrevet

Mr. Gjør-det-selv

:)

Skrevet

"Byggmester Bob

... eller kanskje du bare er ihugga fan av Homsepatruljen, Lyst: Bolig og Forandring Fryder? Uansett, du kan skille din umbraconøkkel fra din rørtang, og vi gjetter på at alt er i den skjønneste (tekniske) orden hjemme hos deg."

2 feil! :woot:

Skrevet (endret)

Byggmester Bob

1 feil, skulle nesten bare mangle, går på GK Byggfag :p

Edit: Hva kaller dere Kubeinet? eg kaller det kubein og det var det eg fekk feil på!

Endret av MuD
Skrevet

Mr. Gjør-det-selv

Fire feil og jeg er stolt av det :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...