Gå til innhold

Anbefal en Diablo 2 - LoD-build


Anbefalte innlegg

hehe er jo seff barbar med maul og leap attack som eier  :yes:  hehe er en stund siden jeg ahr spilt d2 så jeg husker ikke navna  :blush:

Maul er et druide angrep, brukes i sammenheng med Wherebear. Jeg personelig foretrekker Zealot "close and personal"

 

- D.J.

So do I. foretrukket den siden 1.0 :love: Men etter 1.10, er den da kanskje ikke mest effektiv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig så synest jeg at Maul er et bra valg på en Druid. Personlig også har jeg en level 85 Druid med max Oak Sage, Summon Grizzly, Lykantropy og litt på Carreon Vine og litt på Shock Wawe, for å stunne monstera (det er ganske effektivt når fienden er immun mot Cold og kammeraten min (efikkan) er bowazon(level84 snart 85))

Lenke til kommentar
Personlig så synest jeg at Maul er et bra valg på en Druid. Personlig også har jeg en level 85 Druid med max Oak Sage, Summon Grizzly, Lykantropy og litt på Carreon Vine og litt på Shock Wawe, for å stunne monstera (det er ganske effektivt når fienden er immun mot Cold og kammeraten min (efikkan) er bowazon(level84 snart 85))

Ja vi skal vel ta en match etterpå! Jeg foretrekker amazon som jeg synest er veldig bra fordi hun kan lage valkyrie og decoy, samtidig som hun kan sende freezing- og immolation arrow. Kombinert med en Druid(som deg, Havcard) så går faktisk dette gangske bra på Act 5, Hell. Go D2 :w00t: hardcore!!

 

Edit: Skrivefeil

Endret av efikkan
Lenke til kommentar
En godt bygd Zealot eier ganske godt i 1.10.

En zealot vil aldri klare seg helt bra i hell alene, spesielt siste quest på act 4, siste quest på act 5, og mot phys. immunes generelt (seff har du den som gir elemental dmg, vengeance elns, men dersom du blir omringet av flere så sliter du med å leeche fort nok).

Men ellers er de ganske bra, en av melee-buildene som dreper fortest. Tar også dc raskt.

Lenke til kommentar

Den ultimate Assassin-builden etter lang tid med lesing av strategiguider:

 

Nesten bare points i dragon tail og tiger strike herjer villt i nightmare act 5. Skader 14000 på tredje slaget og 4 i radius (attackrating boostes tilsvarende). I tillegg har jeg mange points i + til attackspeed (og løpefart). Dreper alle normale fiender rundt meg med ett slag.

 

Har lest mange guider til assassin, og har kommet fram til å ikke bruke traps i det hele tatt. En melee med dragon tail + tiger strike + speed boost får en boost til damage på flere hundre prosent.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kjører også Skeleton necromanser.. Er i Nightmare 2 act.. Null problem så langt.. Normal kjørte jeg gjennom med 8 players alene, har på 1 player i nightmare. og i hell skal jeg joine bruttern som er fire sorceress. Vi får sjå åssen det går.. Bone mage er bare dritten, de står i veien, skader lite, tåler lite :thumbdown: .. Så nå er det full fres på fire golem og golem mastery.. Psilocybe : 2 act merc er nok den beste av alle ja.. Kjøp han i normal og ha han spillet ut :thumbup: . Dette er gøy . *spille mer når jeg kommer hjem*

 

lvl 49 btw.. ferdig med faggot lair. Det var pes !! :ermm:

Lenke til kommentar

Det er aldri noe problem å gi deng i nightmare, det er når man kommer i hell man får se om buildet ble noe bra.

 

En bra skilla zealot med bra utstyr greier seg fint i hell alene, tok dc alene med min da han var lvl 76 eller no med 4 nybegynnere i spillet som stod å så på :p Eneste han dør på er Iron maiden omtrent.

Lenke til kommentar
Psilocybe : 2 act merc er nok den beste av alle ja.. Kjøp han i normal og ha han spillet ut  :thumbup: .

ØYH... ikke lær gutten noe som han ikke skal høre!!! :mad:

Act: 1 merc. blir drit bra uti mot lvl 43.

Fire arrows, hoho dæven DET skader det.

Barbarian skader konge i lvl 43 tåler en del også, men er litt for fitghting lysten går han på noe så går han ikke vekk han dør eller monsteret dør! (vanligvis dør han først :dontgetit: )

 

Edit: Barbarian merc. altså, han i 5. act'a!

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar
Psilocybe : 2 act merc er nok den beste av alle ja.. Kjøp han i normal og ha han spillet ut  :thumbup: .

ØYH... ikke lær gutten noe som han ikke skal høre!!! :mad:

Act: 1 merc. blir drit bra uti mot lvl 43.

Fire arrows, hoho dæven DET skader det.

Barbarian skader konge i lvl 43 tåler en del også, men er litt for fitghting lysten går han på noe så går han ikke vekk han dør eller monsteret dør! (vanligvis dør han først :dontgetit: )

 

Edit: Barbarian merc. altså, han i 5. act'a!

Hvorfor jeg mener 2 act merc er den beste ? 1 , Han gir party aura av et eller annet slag, han gjør trege våpen (som f.eks pike,lance) om til normalt raske våpen. Pike og Lances er de våpnene som skader mest.. Det er ikke unormalt å ha 500 - 1500 damage på en 2 act merce i nightmare.. Han skaffer seg også brukbart med liv. 5 act merc får sikkert mer liv men det er da pokker ikke ofte man finner twohanded sword med noe særlig mer enn 80 - 150 i nightmare (grunndamage) Lancen jeg har på 2 act mercen min har 100 - 350 + en god del andre fire, lightning damages osv osv.. Det blir nok mercen min og fire golemmet mitt som kommer til å stå for skaden etterhvert..

 

Men men, er nå i 5 act nightmare - Merker at skjelletene ikke er så veldig effektive. Men de tåler da fortsatt et støyt. Greit å ha 9 "ofre" å bruke når man er i hell.. :tease::ermm:

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
Den ultimate Assassin-builden etter lang tid med lesing av strategiguider:

 

Nesten bare points i dragon tail og tiger strike herjer villt i nightmare act 5. Skader 14000 på tredje slaget og 4 i radius (attackrating boostes tilsvarende). I tillegg har jeg mange points i + til attackspeed (og løpefart). Dreper alle normale fiender rundt meg med ett slag.

 

Har lest mange guider til assassin, og har kommet fram til å ikke bruke traps i det hele tatt. En melee med dragon tail + tiger strike + speed boost får en boost til damage på flere hundre prosent.

 

:thumbup:

man burde putte så man har poeng i death sentry, bare et poeng holder for skaden øker ikke. Jeg hadde en lvl78 meelee assassin på hardcore ladder, og ho toppa på 16k-20k skade når tiger'n var fullt charga. Hadde natalyas clawen også men dessverre døde ho før ho fikk prøve den(hadde resten av settet på ho). Regner med at med riktig utstyr kan man nå 25k toppskade med en lvl90+ meelee assassin, forsåvidt burde man satse på fade og ikke speed boost, med fade så trenger man ikke så mye resist stash og kan bruke mer +skill items. min assasin hadde 75 i alle res på hell(med fade) og tiger og dragon tail var i lvl28(hadde jeg bare fått natalyas clawen på ho hadde det blitt +3 mer).

 

men egentlig bare dumt med mye meelee skade, en enslig oblivion knight denga nedpå min char :( return damage er bare dum

Lenke til kommentar

De forskjellige hirelingsene har mange gode egenskaper. For sorc er kanskje en act 5 barbar den beste, siden han gjør seg bra som tank og holder fiender på avstand.

 

På min 1.09 bowazon hadde jeg en act 2 hireling med might aura. Kuene(som det ble drevet rovjakt på i 1.09) døde som fluer. Han rakk faktisk ikke å gjøre noe dmg selv, fordi de nådde oss aldri.

 

Nå bruker jeg for det meste act 2 nightmare hirelings med holy freeze aura. Den jeg har på Hammerdinen min er lvl 93 og har 4k liv, gjør 2-8k dmg, masse LL og dør kun av iron maiden omtrent. Og dette er uten godly items. Han bruker crown of thieves, duriels shell og Bonehew øksa.

 

Aldri lvla act 1 hjelpere noe særlig, men vil tro at det må ganske dyrt utstyr til for at de skal være noe særlig nyttige i hell nå.

Lenke til kommentar
De forskjellige hirelingsene har mange gode egenskaper. For sorc er kanskje en act 5 barbar den beste, siden han gjør seg bra som tank og holder fiender på avstand.

 

På min 1.09 bowazon hadde jeg en act 2 hireling med might aura. Kuene(som det ble drevet rovjakt på i 1.09) døde som fluer. Han rakk faktisk ikke å gjøre noe dmg selv, fordi de nådde oss aldri.

 

Nå bruker jeg for det meste act 2 nightmare hirelings med holy freeze aura. Den jeg har på Hammerdinen min er lvl 93 og har 4k liv, gjør 2-8k dmg, masse LL og dør kun av iron maiden omtrent. Og dette er uten godly items. Han bruker crown of thieves, duriels shell og Bonehew øksa.

 

Aldri lvla act 1 hjelpere noe særlig, men vil tro at det må ganske dyrt utstyr til for at de skal være noe særlig nyttige i hell nå.

hva slags våpen har du på hjelperen din som gjør at han får 2000 - 8000 damage ?

 

Ser aldri våpen med noe spesielt mer enn 100 - 300 jeg.. og det er spyd ! Har kommet til 2 act hell .. aldri kommet lenger.. patch 1.10 har jeg ja.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En Strafe-burizon kan jo eie ganske godt. spesielt i steder som maggot lair...

 

bare maxe valkyrie med alle bonuser, vel dodge etc. trenger du ikke på mer enn 50%.

 

maxe valkyrie og decoy. det hjelper. da med 100% pierce så eier du på steder hvor folk står på rekke for å ta deg. og man trenger ikke å bry seg om de ville shock-tinga fra de idiotiske beetle-folka, de tar valkyrien seg av :w00t:

da får 10 arrows insta lov og jobbe litt, med critical strike i tilleg, gjennom alle, noe som er ganske effektivt. problemet er at i hell tåler du ikke en dritt. :cry:

Lenke til kommentar

En build som er ganske kul som jeg begynte på for en uke siden er sorc med full ES(energy-shield), og frozen orb. Hun tåler veldig mye i hell siden 95% av damage blir absorbert.

Men for å gjøre denne builden må du ha litt gode items. Trenger hele 40 slvl på ES for å få 95 %. Men når du har kommet så langt er det kjempe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...