Gå til innhold

Anbefal en Diablo 2 - LoD-build


Anbefalte innlegg

Må bare spørre om noe:

 

Hvor mange her spiller på battle.net?

 

Isåfall, har dere hørt om ordet "leech", det betyr, å stå bak å se på, mens andre gjør jobben...

 

Når jeg lager chars, så er jeg omtrent naken opp til lvl 30-50 før jeg setter på noe utstyr... Jeg bare joiner public games (games som kommer opp på lista), og blir med andre folk å tar quester... jeg lar selvfølgelig dem ta alle monstrene, så følger jeg bare etter... Jeg begynner aldri å drepe monstre selv før jeg er opp i 40-50 og NM... da har jeg fått på noe utstyr, og kan begynne å drepe selv...

 

Spiller man single player, så ja... da sier jeg bare skaff dere en CD-Key og begynn på b.net... single player er rett og slett dritt kjedelig i forhold... (da hadde ikke jeg spillt d2 mer hvertfall!)

 

Tal's settet trader jeg til meg fra andre folk for items... Har armoren (gav en mal rune + en vipermagi for denne), amuletten (gav pul rune for den), og våpenet (lem for den)... mangler bare belte og maska...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey. Har tenkt å starte litt med amazon. Har funnet en meget god crossbow hvor maxium skaden uten tillegg ligger på 350. Men den øker og øker etterhvert som du øker level. Hvordan burde jeg sette mine skillpoints for å overleve nightmare/hell ?

 

skal altså ha en crossbow/bow amazon .. Hvilket build gir mest skade/effektiv skade.

 

Vil gjerne at folk som har ordentlig peil gir meg noen builds.

 

tnx.

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

er veldig forvirra.. lurer på om jeg skal prøve assasin..

 

I såfall hjelp meg litt da..

 

Når dere får 20000 k damage på assasine deres ? Kjøper dere stuff til dem for egne penger ??? Har jeg noen sjanse hvis jeg ikke skal kjøpe ting ? Altså bare finne ting i spillet ?

 

jeg spiller LAN/single ..

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Jeg vil tørre å påstå, at spiller du bare LAN/Single, har du ikke sjangs i havet til å lage en god character... For det første tar det for lang tid, og for det andre klarer du aldri å finne alle de itemsa du trenger...

 

Den crossbowen du fant heter Buriza, og er kjent som en typisk "noob" bow... Den Builden som noen sier er best i 1.10 er Strafeazon... gå til Diabloiis strategy compendium og se under 1.10 PvM builds... den siden har de desidert beste character buildsene som er å oppdrive IMO...

 

Assassin med 20k dmg, ikke tenk på å få til det i dette livet... eller det neste, hvis du spiller Single...

 

Spillder du litt b.net derimot, blir det en helt annen sak, da burde det ikke ta lange tiden før du har klart å bygge opp økonomien med noen gode items... Har spillt 1 måned nå, og jeg har 3 characters som har alt utstyr de trenger, for å klare seg bra i hell... Dvs: 1 Hammerdin (klarer alt i hell), 1 Javazon (sliter litt), 1 MF/Boost Sorceress (meteorb sorc, greier seg ganske bra siden hun har en bra merc)...

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Spiller man lan/single er det bare å laste ned "character editor" og alt man skulle ønske av godly equipment. Men dette blir kjedelig etter 5 min når man står der med en så å si perf character, lvl 99 med perf anni, 420% botd osv.

 

Som sagt, så er Battle.net mye mye bedre å spille enn singleplayer.

vet du av noen gode? har lyst til å prøve, bare får å se hvordan characterne blir? tar så lang tid å spille de høyt

Lenke til kommentar
man mister jo characteren etter 12 dager ellerno på battlenet

Hvis du ikke "brenner" characteren in i minst to timer sammenhengende spill så kan det skje (og da er det 10 dager). Når den er "svidd in" tar det 3 måneder før den har gått ut på dato, hvis du ikke bruker den med jevnlige mellomrom.

 

- D.J.

Lenke til kommentar
man mister jo characteren etter 12 dager ellerno på battlenet

Hvis du ikke "brenner" characteren in i minst to timer sammenhengende spill så kan det skje (og da er det 10 dager). Når den er "svidd in" tar det 3 måneder før den har gått ut på dato, hvis du ikke bruker den med jevnlige mellomrom.

 

- D.J.

Må man spille i to timer sammenhengene? Trudde det var sån at man bare trengte å spille 2 timer men en persjon i de føreste 48 timene :hmm: .

Lenke til kommentar

Det å brenne inn chars er jo null stress... Som sagt, so trenger du ikke spille 2 timer sammenhengende, bare være logget på charen i 2 timer, så blir den "permed"...

 

Det er bare å gå inn i chatten og henge der i et par timer..., og uansett, så får man nye dager, hver eneste gang man logger inn... dvs hvis det er 10 dager, så kan du vente 9, og så logge inn, så får du 10 nye...

Lenke til kommentar

for å teste noen charakters hvordan dem blir i høy lvl så kan du jo gå på denne siden

 

glemte at det ikke var lov til å legge ut sider med cracks... sorry folks =/

 

se den øverste fordet :p

 

 

Ps: den nederste er vel den mest nyttige men sjekk begge to (helst den første først)

 

kom på noe... vist du sliter med å finne ut hvordan du kan få max ut a charakteren din så gå på denne siden www.diabloii.net

Endret av Amon Amarth
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...