Gå til innhold

Anbefal en Diablo 2 - LoD-build


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morrobuilds

Melee eller bow-sorc (Enchant, Energy Shield, Shiver Armor etc) - Funker veldig bra, men dyrt dersom du går for "godly" enchantress.

Singer-barb (Warcry, Whirlwind etc) - Bra å ha i party, spesielt i Baalruns, men én mot én sliter den.

Freeze-pala (Holy Freeze+synergies+Zeal) - Helt lik som standard Zeal-pala, bortsett fra at Holy Freeze er hoveaura istedenfor Fana/Conc.

 

Litt mer seriøse builds

Hammerdin - Beste pvm-build i spillet, nesten ingen immunes, meget dyr dersom du går for de "beste" items.

Frenzy-barb - Blant de beste barb-buildene, sliter mot phy. immunes+im, og dyr denne også.

Javazon - Beste amazon-builden, bra crowd-control, medium pris

Lenke til kommentar

Har prøvd følgende i PVM ladder softcore:

 

Pure Zealot - dyr, men cruiser gjennom hell med bra utstyr. Den jeg har nå lvl 90 gjør 2.5k - 7k når bare meg og might mercen min ute og dreper. I baalruns med hammerdin tilstede i party har jeg vært oppe i 11k max. Mercen (act2) gjør 7k max alene. 1 point i Vengeance for physical immunes.

 

Plague Java: Plague javelin på høyre, lightning fury på venstre. Lvl 75 atm, ser bra ut. Gir først en dash med plague javelin (27k per 15 sec tror jeg den er nå) og så LF resten. Ikke så dyrt setup, ser bra ut foreløpig. Ikke mange som er poison og lightning immun.

 

Freezadin: Zealot variant med Holy Freeze som aktiv aura, lvl 91, virker fint, ikke så kjapp som en ren zealot p.g.a. lavere AR, bra i Party.

 

Barb med Frenzy: Lvl 75, gitt opp. Festlig i begynnelsen p.g.a. utrolig speed. Må ha vannvittig bra våpen for å duge i hell.

 

MF- sorc: Frozen orb og meteor,lvl 80, med en god merc er dette en perfekt mf karakter.

 

Lightning Sorc: Pure lightning, lvl78 7 - 26k max dmg eller noe sånt. Sliter i hell med mye lightning immunes. Grei i party, dreper raskt de som ikke er LI. Gitt opp.

 

Neste jeg prøver blir enten en Throwing barb eller en form for Druid regner jeg med.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Brukte CG på poisonmanceren min, men med 1 poeng syns jeg ikke den tålte så utrolig mye. Brukte iron maiden + CG på Duriel, og gulvet var omtrent dekket av leireklumper når han/hun/det døde. Dette var med /players 1, og da døde jeg også gjentatte ganger.

 

Denne gangen (med ca. 5 skjeletter, 3 mages, ac2-merc, BG og iron maiden). BG måtte kastes på nytt en 5-6 ganger, og et par skjeletter gikk med, men bortsett fra det gikk det aldeles strålende. Denne gangen med /players 8, og jeg har ennå ikke dødd én gang.

Lenke til kommentar

Sparke assasin. Det er faktisk ganske bra(til bosser og slikt)

Min assa tar D Clone aleine. (ikke for og skryte)

 

Maxe:

Dragon Talon

Dragon Kick

Burst of Speed

Venom

(resten kan du ta slik du vil)

 

Stasj:

Gullaume's Face(Grønn Set hjelm)

Fleshripper (våpen)

Storm(sjold)

Gore Riders(Sko)

Thundergoods(belte)

2 ringer (Raven Frost, Dwars star eller wisp, spørs hvem du slost mot)

Hvilken som helst amu(men foretrekker maras)

Armor er nesten det samma (jeg bruker oppgradert viper)

Endret av MeSa
Lenke til kommentar
Jepp. Nå snuser jeg på lvl50, er halvveis gjennom nightmare, har brukt nada på vitality og har rundt 100 stats-poeng liggende og slenge.

 

Maggot lair og arcane sanctuary var noe drit, forresten. Tok jo evigheter med de duste-revivesene som blokkerte veien.

 

Nada på vitality er ikke særlig lurt, spesiellt ikke på en skelemancer, han burde kun ha strength og dex til å bære nødvendig utstyr og sånn passe med mana.

 

Tror jeg har spillt så å si alle builds nå

 

Kickassasin synes jeg fort blir kjedelig, har godly items på den(upg gore riders bla), masse liv, men den er allikevel ikke særlig effektiv.

 

Frenzy Barb er morro helt ut Nightmare, så blir den verdiløs spør du meg.

 

Bowazonen er blitt nerfet helt istykker.

 

Ser absolutt ikke poenget med Holy Freeze zealot, holy freeze får man jo fra act2 hjelpern i nightmare, så hvorfor ikke gå for fanatism eller Conviction og la hjelpern stå for freeze?

 

Vil anbefale deg å lage en windy druid, veldig god og allround character.

 

Var helt fanatisk på Bnet inntil HL2 kom ut, så hvis noen trenger noe snadder på Bnet(Samme om det er ladder eller ikke), så er det bare å sende meg en pm :)

 

Har vel en ca 30 chars mellom 75 og 80, og en 10 stk mellom 90 og 97 :D

 

*Edit knota med Quoten

Endret av Den Polse
Lenke til kommentar
Min assa tar D Clone aleine. (ikke for og skryte)

Hehe den kom inn i gamet til søstra mi og jeg måtte inn å denge den. Hadde forventa mer kamp! Datt jo som ei flue :nei:

KjærringDiablo.

 

Det jeg liker best er frenzy barb. Funker veldig bra med 2 azurewrath faktisk. Hvis man ikke har råd til bedre. Er det jeg bruker for øyeblikket. Skal bygge ny nå snart :w00t:

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...