Gå til innhold

Anbefal en Diablo 2 - LoD-build


Anbefalte innlegg

Har nå spilt meg gjennom en haug med builds (singleplayer), og etter poisonmanceren min kreperte gang etter gang foran Baals undersåtter uten å gjøre noe særlig antydning til skade, gidder jeg ikke mer med ham.

 

De jeg har spilt mye med, er følgende:

CL-sorceress (skrekkelig gøy)

CB-sorceress (også gøy)

FB/GS-sorceress (greit nok)

Assassin med tiger strike/dragon tail maxet (gøy, men litt slitsomt i lengden)

Amazon med strafe (njaa..)

Necromancer med masse poison samt clay golem + iron maiden (ikke så voldsomt effektivt)

Paladin med zeal og en dæsj holy fire

 

Så, nå kunne jeg tenkt meg en aldeles fantastisk luddig build. Kjør debatt. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

litt slit gjennom act 1, men når du kommer til lut golein så virker det som creatures mister mye av det du trenger av javelins osv...

når du får høyt level på kastetinga så hiver du helt sinnsykt fort og kan gjøre ganske mye skade selv med stusslige våpen. Og hvis du er heldig og finner spesielle kastevåpen, så kan jo de alltids restockes

Lenke til kommentar

Trap assassin er morsom

max lightning sentry og synergies, 1 i shadow master, 1 i mind blast, 1 i dragon flight og 1 i burst of speed.

Denne suger kanskje litt i PvM iom. at mange er immune to lightning men hvis du skal spille PvP så er de morsomme og bra.

 

Skal du spille PvM så anbefaler jeg en Hammer paladin

Lenke til kommentar

Er en stund siden jeg spilte d2. så er ikke _helt_ sikker på at jeg sier rett skill her, men vil helt klart anbefale en javaline amazone. Max ut "lightning fury"? (skal være en skill som sender lyn bolter ut ved inpact) dette er en veldig artig karakter og helt klart en av mine favoritter :thumbup:

 

Å necromancer med iron maiden/blood golem er ganske festlig combo. Med den comboen så blir golemen nesten udødelig! er fantastisk :w00t:

Endret av JRL
Lenke til kommentar

En zealot er jo gøy -> Fanactism + Zeal :D (med redemption til regen mellom kamper)

 

Ellers kan man ha det ganske moro med en Burst of Speed + claw mastery maxet 'bitch'. Kommer seg gjennom Act V på få minutter hvis man vil...

 

 

 

Jeg har selv tenkt å installere spillet igjen, og lurte på om jeg skulle teste en necro'monster', altså summoner + curse... er dette noe å satse på ??

Lenke til kommentar
På 1.10 patchen har skeletons blitt grådig mye bedre. Du burde klare deg gjennom hele spillet kun ved bruk av skeletons.

Jepp. Vet ikke hvor mye du befinner deg på nettet, men faktisk noen som velger å satse på dem :yes:

 

Anyways så har vi en noe tynn charctet builds tråd her på forumet... Kanskje poste litt her?

:D

Ikke så lenge siden jeg kom over min Diablo periode, men tror ikke det er så lenge til det blir på`n igjen ;) Tror det blir SP denne ganger, da det er mest utfordrende :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...