Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lol, kun to ribbeinsbrudd altså? :p

Stemmer i angående å prøve på. Jeg har et belte nå som jeg ikke trives helt med. Det er for stivt, og kommer trolig aldri til å bli mykere. Det er et med lever. Veldig fornøyd spenneløsningen forsåvidt.

Har du knee sleevesene til SBD også? Vurderer å skaffe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol, kun to ribbeinsbrudd altså? :p

Stemmer i angående å prøve på. Jeg har et belte nå som jeg ikke trives helt med. Det er for stivt, og kommer trolig aldri til å bli mykere. Det er et med lever. Veldig fornøyd spenneløsningen forsåvidt.

Har du knee sleevesene til SBD også? Vurderer å skaffe meg.

Ja, SBD knevarmerne gir en helt ny dimensjon av knebøys - de koster litt men er verdt hver krone.

De holder også passformen lenge.

Har brukt det samme paret 4 x pr uke i snart et år, og de er fremdeles like gode.

Skrevet

SBD knevarmerne gir en helt ny dimensjon av knebøys

Det støtter jeg :)

Men det som slo meg med belte var at hvis jeg trengte det, så var ikke kjerne musklene sterke nok :) etter det opplevde jeg at ofte at mage og rygg var mest sliten. Tok det gradvis og rolig.

Skrevet

Er en grunn til at man kaller det SBD-maks.  :xmas:  Gir jo fort 4-5 kg ekstra i bøy ettersom det nesten er som å løfte med lette surringer.

Selv syns jeg det var for mye pes å ta de av og på, så byttet de ut med Rehband 7 mm. Langt mer komfy, så får jeg heller tåle at jeg løfter et par kg mindre. 

Skrevet

Finfine løft på dere! :D

Herlig å se at dere ikke har adoptert tankegangen om at en milliard kcal må til for å løfte tungt.

Det ligger åpenbart en del planlegging og gjennomføringsevne bak, å bryte 150kg, og ikke minst 200kg er ei grense. Kudos herfra til månen! :D

• Liker 4
Skrevet

Flere som bestilte pulver hos myrevolution på black Friday som har tilgode å få det tilsendt enda?

Neinei. Har det gått mer enn to virkedager etter bestilling uten at varer er sendt er det nok skjedd en feil.

Ta kontakt med dem.

Skrevet

Fikk en koselig lapp i dag..

Hva var i pakken? hvis du vil dele :)

Litt sånn småslapp siste uka, men la uansett på 120 i benken og feila. måtte rope på hjelp fra kona  :xmas: :xmas:

• Liker 2
Skrevet

Antidoping Norge var visst innom treningsenteret jeg trener på. En ville ikke bli testet og derfor utestengt. 

Bruker å trene til fast tid, så det er noen bros jeg ser veldig ofte som kan potensielt være urene. Blir interessant å se om en av de mangler :p 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...