Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle øvelser må jeg ned på i kg i dag. Faen hva skjer. Dritt.

 

Spise til jeg spyr ja :p

 

Har hatt vondt midt på korsryggen i det siste, på benet liksom, som kom ut av det blå. Pain å ta feks militærpress og draøvelser, bicep curl osv.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

For en ræva dag på gymmen. Holder på med skråbenk og tenkte i dag skulle jeg øke fra 47.5kg fra mandag til 50kg i dag.

 

Klarer faen såvidt 45kg. Herre.

 

 

Alle øvelser må jeg ned på i kg i dag. Faen hva skjer. Dritt.

 

Spise til jeg spyr ja :p

 

Har hatt vondt midt på korsryggen i det siste, på benet liksom, som kom ut av det blå. Pain å ta feks militærpress og draøvelser, bicep curl osv.

 

Høres ganske deprimerende ut. For meg høres det ut som mangel på plan, kontinuitet og matinntak. 

 

Man kan ikke forvente å løfte bra hvis det er helt tilfeldig når man trener og spiser 1200 kalorier for dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, med tanke på at det ikke har hendt før, at ingen av øvelsene går bra, så tar jeg det ikke så alvorlig.

Har følt meg litt småsyk de siste dagene men mandag gikk fint og jeg trodde i dag skulle gå fint.

Føler det har noe med ryggen å gjøre. Alle øvelsene jeg tar er det pain i ryggen. Om jeg så tar bicep curl.

 

Uansett. Jeg har plan og har dager i uken jeg trener. Ting er ikke tilfeldig. Matinntak er det verre med. Klarer ikke å trykke i meg 2200 kalorier. Ellers har progresjonen vært stigende for hver treningsøkt frem til nå. Skal til kiropraktor i morgen og få ordnet beina så jeg kan trene de igjen.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Klarer ikke å trykke i meg 2200 kalorier. Ellers har progresjonen vært stigende for hver treningsøkt frem til nå. Skal til kiropraktor i morgen og få ordnet beina så jeg kan trene de igjen.

Jo, det klarer du fint, men ikke med den holdningen. 2200 er lett, men også noe lavt for en mann, litt avhengig av mål.

 

En solid hamburger med en hånd nøtter ved siden og en halvliter laktosefri helmelk er godt over 1200, og det klarer ALLE fint. Det handler bare om å sette seg ned og spise uten all slags distraksjoner.

 

Kroppen klarer rett og slett ikke restituere på fornuftig vis hvis kaloriinntaket er for lavt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes det er dyrt å kjøpe nok mat mtp jeg ikke har jobb.

Solid hamburger og laktosefri sjokomelk (som ikke er særlig billig) blir jo dyrt i lengden :(

 

Nøtter pleier jeg å spise i ny og ne. Tar meg og gjerne en 100g proteinbar om dagen og. Noe bananer, kylling. Ellers vanlig middag som gjerne er noe kjøtt eller fisk.

 

 

 

 

Klarer ikke å trykke i meg 2200 kalorier. Ellers har progresjonen vært stigende for hver treningsøkt frem til nå. Skal til kiropraktor i morgen og få ordnet beina så jeg kan trene de igjen.

Det handler bare om å sette seg ned og spise uten all slags distraksjoner.

Finner det litt vanskelig ... Endret av Lami
Lenke til kommentar

2000 kcal er det jeg får i meg til frokost og lunch.

 

Frokost 100g havregryn, 5dl yoghurt, og 40g rosiner (yoghurt 15kr, havregryn 2kr? og rosiner 2k ?) 

Lunch, 2 små grove baguetter, 1ts brelett og 6 skiver med ost (fra stor Norvegia ost), 10 mandler og 3dl melk (Baggiser 10kr, Brelett 1kr, ost 2kr og mandler 50øre?) Dvs ganske billig etter hva jeg har og leve på i mat pr dag.

 

Så vanskelig er det vel ikke, handler bare om og droppe mat som er høy på proteiner og lav på kalorier.

Skulle ønske jeg hadde mer innsyn i dette da alt jeg spiste var kyllingfilet og litt ris i mine yngre dager.

 

 

Etter og ha brukt fitbit klokka mi i noen uker nå så ser jeg mine "minst" aktive dager krever at jeg spiser ca 3500 kcal og mine "mest" aktive dager krever 4500 kcal. Da er f.eks peanutsmør og en teskje olje gode supplement ila dagen.  (som nevnt hundre ganger før)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...