Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så fetteumulig å få i seg nok mat. Dyrt er det og med kylling med mindre du kjøper disse tørre fryste filettene.

Hvor mye mangler du? Hva med milkshake til kvelds?

 

Helmelk, kremfløte (eller sjokoladeis), (1 ss olivenolje), sjokoladeprotein, bakekakao.

 

Vet ikke hvor mye du mangler men det er jo insane digg og MASSE kcal.

Lenke til kommentar

Er så fetteumulig å få i seg nok mat. Dyrt er det og med kylling med mindre du kjøper disse tørre fryste filettene.

 

Den store rottefella det der...skal ha kcal`s for å komme i overskudd og kjøper kyllingfileter for å få nok prots samtidig - kyllingfilet som nærmest er tomme for kcals, og proteiner som er totalt unødvendig å fokusere på...

 

Jeg lurer på hva som skal til for at informasjonen som stadig strømmer om og om igjen her i DTS skal nå frem :)

Lenke til kommentar

 

Er så fetteumulig å få i seg nok mat. Dyrt er det og med kylling med mindre du kjøper disse tørre fryste filettene.

 

Den store rottefella det der...skal ha kcal`s for å komme i overskudd og kjøper kyllingfileter for å få nok prots samtidig - kyllingfilet som nærmest er tomme for kcals, og proteiner som er totalt unødvendig å fokusere på...

 

Jeg lurer på hva som skal til for at informasjonen som stadig strømmer om og om igjen her i DTS skal nå frem :)

 

2g protein per kg kropspvekt , kylling kommer godt med da

Lenke til kommentar

Kylling kommer godt med når du må passe kaloriene. Tolker Countryman dithen at det er unødvendig å fokusere såpass på mest mulig proteinrik mat når en skal i overskudd og har en del ekstra kalorier å gå på.

 

Ligger selv i underskudd for tida, og merker at de dagene jeg har sykla og dermed trenger flere kalorier så er ikke proteinmålet vanskelig å nå med vanlig kosthold. Dager uten sykling derimot, da er kyllingen gull verdt... :p

Lenke til kommentar

 

Hender jeg kjenner ubehag i et eller to av disse områdene i knebøy, noe teori om hva det er?

 

Sitt ved et bord med håndflatene presset ned i bordplata.

Bred beinstilling under bordet - forsøk å heve begge beina til føttene er i luften: Gjør det vondt da?

 

hmm. Nei, kanskje veeldig små antydninger til smerte.

Lenke til kommentar

 

 

Hender jeg kjenner ubehag i et eller to av disse områdene i knebøy, noe teori om hva det er?

 

Sitt ved et bord med håndflatene presset ned i bordplata.

Bred beinstilling under bordet - forsøk å heve begge beina til føttene er i luften: Gjør det vondt da?

 

hmm. Nei, kanskje veeldig små antydninger til smerte.

 

Vel, er det hoftebøyerne som er problemet, som bildet ditt henviser til, skal du kjenne det - hvilket du gjør eller(?)..

Mest sannsynlig varierer graden av smerte og tenker jeg.

 

- Det kan være stram piriformis, og ved for smal beinstilling kan hoftebøyerne komme i klem.

MEN jeg tipper mye vil løses ved å legge inn en god dynamisk oppvarmingsrutine. 99% av alle utøvere på et treningssenter har en del å hente her.

Eksempel: Forrige uke hadde jeg 20minutters treningsøkter hver dag. Den dynamiske oppvarmingen tok 30minutter = smertefri.

 

Et løsningsforsøk kan være å kjøre frontbøy i en periode for å se om det hjelper. Her får du mindre utslag i hofteledd.

Lenke til kommentar

Spiser dere nok de dagene dere ikke trener?

 

Har dere noe tips til måltider som ikke inneholder så mye/ingen melk men samtidig masse sunne kalorier som dekker mye av det jeg trenger? Jeg ønsker lean muscle growth.

 

Det er så vanskelig å spise utenom resten av familiemedlemmene.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...