Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kjøpte meg en blender og lager de villeste shake-ene nå! anbefaler melk, proteinpulver (vanilje), nutella, peanøttsmør, gresk yoghurt og kokosolje.  kan også ta oppi havremel for ekstra gains

Endret av General Bork Laser
  • Liker 1
Skrevet

Fant ut at jeg spiser veldig mye karbs. Har ikke tenkt over det da jeg "tenker" mest på kaloriinntaket. 

Ligger på nærmere 200g per dag. Kanskje ikke ideelt når jeg vil ned i vekt? 

Fett ligger på under 50g. Rundt 130g protein, men tenker å øke dette når jeg har råd! lol

Skrevet

Kan anbefale frossen Pangusfilet hos Rema 1000 :) Under 50 kroner kiloen, og bare protein. Dét og "godt kjøp"-egg hos Rema er de aller billigste proteinene jeg vet om (med mindre man er en sånn gærning som klarer å få i seg tunfisk da).

Og jo, proteinpulver gir vel enda billigere proteiner.. Vet du hvor du skal lete, så trenger ikke proteiner være så himla dyrt.

Skrevet

kjøpte meg en blender og lager de villeste shake-ene nå! anbefaler melk, proteinpulver (vanilje), nutella, peanøttsmør, gresk yoghurt og kokosolje.  kan også ta oppi havremel for ekstra gains

Hvor mange tusen kcal ble det?  :wee:

Skrevet

Hvor mange tusen kcal ble det?  :wee:

sikkert  5k haha, funker ganske bra på bulk ;);)

Skrevet

Kan anbefale frossen Pangusfilet hos Rema 1000 :) Under 50 kroner kiloen, og bare protein. Dét og "godt kjøp"-egg hos Rema er de aller billigste proteinene jeg vet om (med mindre man er en sånn gærning som klarer å få i seg tunfisk da).

Og jo, proteinpulver gir vel enda billigere proteiner.. Vet du hvor du skal lete, så trenger ikke proteiner være så himla dyrt.

Pangus smaker jo bøss!

Skrevet

Kjøp noe tunfisk på boks. Kanskje ikke den beste smaken, men veldig proteinrik, lite fett og mikroskopiske mengder karbohydrater :) Koster heller ikke mer enn 10-15 kroner per boks.

10-15 kroner per boks for tunfisk?? Får da bokser med tunfisk til 3-4 kr.

Skrevet

Kjøp noe tunfisk på boks. Kanskje ikke den beste smaken, men veldig proteinrik, lite fett og mikroskopiske mengder karbohydrater :) Koster heller ikke mer enn 10-15 kroner per boks.

10-15 kroner per boks for tunfisk?? Får da bokser med tunfisk til 3-4 kr.

Gjør sikkert det også. Den jeg spiste senest derimot koster 10-15 kroner.
Skrevet

Er det noen her fra Kristiansand som er gode på teknikk å har lyst å gi meg noen tips i benk, bøy og mark?

Du får gratis prøvetime på Aquarama!

Det er en sinnsyk god en i halden, liten kjøretur, men et bedre liv etterpå..

• Liker 2
Skrevet

Russetiden har virkelig tatt knekken på kroppen. Ser nesten litt frem til den 18 igjen når alkohol og drittmatt skal byttes ut med seriøs trening og kosthold. 

Skrevet

Russetiden har virkelig tatt knekken på kroppen. Ser nesten litt frem til den 18 igjen når alkohol og drittmatt skal byttes ut med seriøs trening og kosthold. 

Bare passe på å ikke bli en av dem som sier og ikkje gjør, da  :)

Skrevet

Dersom russetida er viktig for deg, så er det ein særs kort periode i livet som aldri kjem tilbake. Har du trent før og vil fortsetje, så er det ikkje krise om det blir ein dårlegare periode. For dei fleste er det nesten umogleg å ha eit bra opplegg utan mindre avbrudd gjennom livet. Sjukdom, personlege problem, praktiske utfordringar, ferie og reise osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...