Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vender tilbake til gammelt problem, smerte i underarmer ved bicepscurls. Er det noe man kan gjøre for og forebygge dette "problemet" eller er det greit og bare bite i seg smerten og manne gjennom ?

 

Kommer forøvrig sterkest ved EZ-curls og mindre ved hammer/flatbar - curls, men har lyst og kunne gjøre EZ og...

Lenke til kommentar

Vender tilbake til gammelt problem, smerte i underarmer ved bicepscurls. Er det noe man kan gjøre for og forebygge dette "problemet" eller er det greit og bare bite i seg smerten og manne gjennom ?

 

Kommer forøvrig sterkest ved EZ-curls og mindre ved hammer/flatbar - curls, men har lyst og kunne gjøre EZ og...

Høres ut som om du tar death grip ved bicepscurls. Hadde smerter selv (føltes mer som pump enn "smerte) Prøv å skift grep eller ikke hold så hardt.

Lenke til kommentar

 

Den jeg linka til funker på det viset.

Jeg forstår du er i trollehumør, men ikke gi jenta forhåpninger da ;)

 

Ot. Ja, magen er nok i mangr tilfeller det som forsvinner sist. Hos meg og.

 

Haha, har et par bokser i skapet selv (det funker, det er faktisk ikke trolling ;) )men jeg gidder ikke bruke tilskudd mer.

Trenger jo for faen en sånn her for å holde følge med alt man "trenger"...

s_683.jpg

 

Kom til et punkt hvor jeg innså at dette var rette kuren...

 

 

Jeg tar dog 2xZMA hver kveld før jeg legger meg...

Endret av Doofen
Lenke til kommentar

Vanlig dag:

Fin baguett til frokost med ost og skinke. Middag varierer, sikkert 150g kjøttdeig og spaggeti feks også kvelds er toast med ost og skinke med grovt brød.

Hva tror dere dette er i kcals? Er det underskudd?

Som War sa. Alt for lite for en voksende mann. Jeg har enkeltmåltider som er større.

Lenke til kommentar

Vanlig dag:

Fin baguett til frokost med ost og skinke. Middag varierer, sikkert 150g kjøttdeig og spaggeti feks også kvelds er toast med ost og skinke med grovt brød.

Hva tror dere dette er i kcals? Er det underskudd?

Hvor er grønnsakene? Spiser du ikke lunsj? Hadde alle klart å overleve på det der på en hel dag! Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Vanlig dag:

Fin baguett til frokost med ost og skinke. Middag varierer, sikkert 150g kjøttdeig og spaggeti feks også kvelds er toast med ost og skinke med grovt brød.

Hva tror dere dette er i kcals? Er det underskudd?

Når skal du lære deg å lete info selv?

Du har fulgt med i denne tråden så lenge nå at grunnleggende kunnskap BURDE være tilstede?

Lenke til kommentar

Vanlig dag:

Fin baguett til frokost med ost og skinke. Middag varierer, sikkert 150g kjøttdeig og spaggeti feks også kvelds er toast med ost og skinke med grovt brød.

Hva tror dere dette er i kcals? Er det underskudd?

 

Jeg spiser mer enn deg de 4/10 timene jeg er på skolen...

 

Enten lær deg og regne litt på kcal/brotines, eller last ned en app for det f.x lifesum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...