Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chips er for godt til å kunne kutte ut.

 

QFT.

 

 

Var på Stamina og skulle ta en vanlig styrkeøkt da en av PT'ene/instruktørene hanket meg inn og mente jeg burde bli med på en Power-time. PT'en: "Alle har godt av litt styrketrening". Hodet mitt: "What, hæ? Sier du jeg er feit og pinglete?" (lettere fornærmet, på tide å vise at jeg ikke er en pingle..).

 

Endte i hvert fall opp med at jeg ble med. Vel inne i salen ser jeg at PT'en hadde lurt med seg to unggutter som også pleier å trene styrke. "Haha, nå får vi se hvor lenge de holder ut", tenkte jeg, eplekjekk som jeg er.

 

Timen var litt som en crossfit-veldig-light-versjon, lite pauser og bare å henge i stroppen for å komme gjennom alle repitisjonene før det var over på nye sett med andre øvelser. Utfall var et viktig stikkord. Bulgarsk utfall med stang, hoppende utfall, militærspensthopp, hoppe på step-boksen med en fot, skøytehopp, omvendt sideplanke.. Veldig mange seige øvelser som jeg vanligvis ikke bedriver så altfor mye av (unntatt bulgarsk utfall da). På slutten av økten var jeg helt gåen i lårene og svetten rant.

Da var det ganske godt å se at disse to ungguttene så vidt klarte å reise seg fra gulvet. Haha. De så IKKE like svett ut sist gang jeg så dem ta benkpress, for å si det sånn.

 

Spørs om jeg begir meg ut på denne timen igjen neste torsdag.. I såfall måtte det være hvis gutta skal, så har jeg noe å flire av underveis :)

Lenke til kommentar

Tror jeg må bytte gym fortløpende, kan overleve med masse singletkledde 14-16 år gamle gutter som bare henger rundt der for å prate om moped-trimm og jenter til enhver tid men sist gang prøvde en av de å sitte seg på stanga mens jeg tok benkpress (så seg ikke for, gikk baklengs.) vet ikke hvor lenge jeg gidder å trene på en ungdomsklubb altså.

Lenke til kommentar

Tror jeg må bytte gym fortløpende, kan overleve med masse singletkledde 14-16 år gamle gutter som bare henger rundt der for å prate om moped-trimm og jenter til enhver tid men sist gang prøvde en av de å sitte seg på stanga mens jeg tok benkpress (så seg ikke for, gikk baklengs.) vet ikke hvor lenge jeg gidder å trene på en ungdomsklubb altså.

ess (så seg ikke for, gikk baklengs.) vet ikke hvor lenge jeg gidder å trene på en un

 

Disse blir det bare flere og flere av, over alt i grunn.

 

Når de kommer med sine proteinfabrikken flasker fylt 50/50 med proteinpulver og vann, trener biceps og benk hver dag gjerne ett med 12x20, satt av en egen dag der dem tar chins og kaller den back attack' og det største forbildet deres i verden er Zyzz eller Jeff Seid så kjenner jeg litt på kroppen at jeg er blitt for gammel til å være på studioene lengre.

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Har faktisk opplevd dette bare en eller to ganger på mitt lokale senter. Var da en gjeng på 5-6 stykker som sto i ring rundt benkpressen og snakket med hverandre. Gikk vel nærmere 10 minutter uten at et eneste sett var gjennomført. Gikk bort med klar melding "Om dere ikke skal trene, kan dere like godt stå utenfor". Har faktisk aldri sett noen av dem i ettertid, så budskapet kom visst tydelig frem :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor blir folk så latterlig hysteriske og går rett på defensiven hver gang det kommer noen som uttaler seg om kosthold? Sist var det en sak om at vi "salter oss ihjel". Da var hylekoret der med engang og messet om at "jeg salter maten og lever ennå", "det er bare de siste 20 årene at det er blitt farlig" og "ennå mer synsing fra påståtte eksperter".

 

*trekker pusten dypt* At for mye salt er usunt er ikke "synsing", bare fordi du ikke dør av det betyr det ikke at det ikke er farlig, folk trodde ikke at radioaktiv stråling var farlig før heller, saker om spisevaner ikke er et personlig angrep på deg, om du er sunn eller ikke er ikke opp til deg! *puster ut, tørker svetten*

Lenke til kommentar

Hvorfor blir folk så latterlig hysteriske og går rett på defensiven hver gang det kommer noen som uttaler seg om kosthold? Sist var det en sak om at vi "salter oss ihjel". Da var hylekoret der med engang og messet om at "jeg salter maten og lever ennå", "det er bare de siste 20 årene at det er blitt farlig" og "ennå mer synsing fra påståtte eksperter".

 

*trekker pusten dypt* At for mye salt er usunt er ikke "synsing", bare fordi du ikke dør av det betyr det ikke at det ikke er farlig, folk trodde ikke at radioaktiv stråling var farlig før heller, saker om spisevaner ikke er et personlig angrep på deg, om du er sunn eller ikke er ikke opp til deg! *puster ut, tørker svetten*

 

Oida...

 

Går det bra med deg? *klappe på hodet*

Lenke til kommentar

 

Hvorfor blir folk så latterlig hysteriske og går rett på defensiven hver gang det kommer noen som uttaler seg om kosthold? Sist var det en sak om at vi "salter oss ihjel". Da var hylekoret der med engang og messet om at "jeg salter maten og lever ennå", "det er bare de siste 20 årene at det er blitt farlig" og "ennå mer synsing fra påståtte eksperter".

 

*trekker pusten dypt* At for mye salt er usunt er ikke "synsing", bare fordi du ikke dør av det betyr det ikke at det ikke er farlig, folk trodde ikke at radioaktiv stråling var farlig før heller, saker om spisevaner ikke er et personlig angrep på deg, om du er sunn eller ikke er ikke opp til deg! *puster ut, tørker svetten*

 

Oida...

 

Går det bra med deg? *klappe på hodet*

 

 

Jammen, atte, dumme folk! *diddly* Kommentarfelt! *doodly* Tjukke folk med trailere som profilbilde *doo-damn-diddly* Volvo! Ole Ivars *whargblaghr* Kai Roger og Jørn Ronny *hurgburgh* Spydeberg! * flargbrgh* Fjordlands og Esso-pølse! *hrmpfh* Camping i Sverige *åååh* Aldri trent et sekund i sitt liv *hargbargha* Skal-vi-fuckings-danse-på-Paradise-Farmen! *pust* *pust* *pust*

Endret av Patrick123
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Er det noen som har noen gode tips til å trene ryggen? Synes bare det er slitsomt og klarer ikke finne noen jeg liker. Har litt ryggproblemer også, så er litt redd for at enkelte øvelser ikke er bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...