Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Å vite at jeg er bedre enn andre.

Det er faktisk ganske deilig. Spesielt når man står i kassa på butikken med en handlekurv av kjøtt, fisk, kylling og (bittelitt :p) grønnsaker ved siden av, og så kommer noen bak med bare masse godteri og potetgull og pizza. Ser bedre ut.

Og jeg har vært den personen bak flere gang, så vet at man da tenker litt igjennom hva man egentlig kjøper :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg elsker følelsen av å stå på tredemøllen og se at en person ved siden av meg holder på å drepe seg på samme hastighet som jeg varmer opp på.

 

Jeg gleder meg oppriktig til den dagen jeg kan si det samme om vektløftingen.

 

Å vite at man man er bedre enn andre er en utrolig deilig følelse.

Du e blitt en ekte Tromsøkuk. De elske å se at andre mislykkes, sjøl om de sjøl ikkje e no spesielt god på nåkka...
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg elsker følelsen av å stå på tredemøllen og se at en person ved siden av meg holder på å drepe seg på samme hastighet som jeg varmer opp på.

Jeg er nysgjerrig, hva ville høyintensitetshastigheten din vært på en 4x4-intervalløkt? Kanskje ikke så representativt for dine evner, men det er lettest å sammenligne for meg.
Lenke til kommentar

Jeg er nysgjerrig, hva ville høyintensitetshastigheten din vært på en 4x4-intervalløkt? Kanskje ikke så representativt for dine evner, men det er lettest å sammenligne for meg.

 

Det er lenge siden jeg kjørte intervaller på mølle, men har ligget på 5x1000m-intervaller på ca. mellom 03.15 og 03.30.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Hey, snakket med en av rådgiverne på treningsenteret mitt som ikke anbefaler oppskalering av trening etter oppstart av trening og at det ikke vil gi meg stort utbytte av ekstra trening? Er dette sant? Og hvorfor er det slik?

Spør den som faktisk kom med uttalelsen om å utdype, i stedet for å kjøre hviskeleken til et forum som så skal vurdere utifra en setning som muligens til og med er misforstått :)

Lenke til kommentar

Hey, snakket med en av rådgiverne på treningsenteret mitt som ikke anbefaler oppskalering av trening etter oppstart av trening og at det ikke vil gi meg stort utbytte av ekstra trening? Er dette sant? Og hvorfor er det slik?

Say what? Oppskalering av trening etter oppstart av trening? Hva i all verden er det du prøver å si?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, å trene mere? Han tjommien på treningssenteret sier at du som nybegynner ikke får noe ut av å trene mere? Det kommer åpenbart an på hvor mye du trener fra før. "Oppskalering" (for et knotete ordvalg) fra 5 til 6 treningsøkter får man nok ganske lite utbytte av som nybegynner, men å gå fra 2 til 3 er en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...