Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mHHHMM. Deilig.

 

Kan man virkelig få virkelig penis av steroider? Jeg trodde det var tull og overdrivelse.

Og hva er det med disse utøverne som går åpent ut med at de tar steroider, jeg trodde det var forbudt å bruke i de fleste seriøse konkurranser ?

Lenke til kommentar

mHHHMM. Deilig.

 

Kan man virkelig få virkelig penis av steroider? Jeg trodde det var tull og overdrivelse.

Og hva er det med disse utøverne som går åpent ut med at de tar steroider, jeg trodde det var forbudt å bruke i de fleste seriøse konkurranser ?

 

Innen bodybuilding og powerlifting er det selvsagt at alle toppidrettsutøverne tar steroider, og det blir ikke lagt skjul på. Utøverne selv kan ikke si at de tar dop, men alle vet at de gjør det, og de vet at alle vet det.

Lenke til kommentar

Jeg trykte :/

 

 

Innen bodybuilding og powerlifting er det selvsagt at alle toppidrettsutøverne tar steroider, og det blir ikke lagt skjul på. Utøverne selv kan ikke si at de tar dop, men alle vet at de gjør det, og de vet at alle vet det.

Ikke sikkert at det er absolutt alle da, hva med de som sier at de stiller til dopingtest når som helst?

 

Og i den saken var det jo bilder av dama som holdt steroider, og det stod i tillegg at hun ikke hadde tenkt til å slutte.

Endret av Pettersenper
Lenke til kommentar

Ikke helt sikkert, det er det aldri, men det er nesten helt sikkert. Jeg ville blitt veldig overrasket om det viste seg at Liao Hui har slutta med alle former for doping, selv om han er inne i varmen igjen og vant gårsdagen, for eksempel.

 

Apropos det, er det noen som følger med VM i vektløfting? Ganske kult å høre treneren min kommentere.

Lenke til kommentar

Ikke helt sikkert, det er det aldri, men det er nesten helt sikkert. Jeg ville blitt veldig overrasket om det viste seg at Liao Hui har slutta med alle former for doping, selv om han er inne i varmen igjen og vant gårsdagen, for eksempel.

 

Apropos det, er det noen som følger med VM i vektløfting? Ganske kult å høre treneren min kommentere.

Klart! Skal på VM-fest til lørdag.

Lenke til kommentar

Eurosport.

 

Jeg synes forøvrig all sport er 100% uinteressant som konkuranse. Det er få ting som er så kjedelig for meg som å se på fotball eller hva enn det skulle være. Det er egentlig derfor jeg liker å se på vektløfting. Resultatet er jo nesten alltid bestemt før de starter, det er hvorvidt de klarer å slå personlige og andre rekorder som er kult å se.

Lenke til kommentar

Hva med CT Fletcher?

 

 

Idrett blir fort litt kjedelig å se på

Hvis du lurer på om han tar steroider så har han aldri sagt det.

 

Men når han var yngre så spiste han alt han kom over, i ene videoen forteller han om hvordan han vær dag i flere gikk på samme mcdonalds og bestilte det samme til lunsj osv. Så han bygde som faen med tanke på mat inntaket. Men så begynte hjerte å svikte å han måtte kvitte seg med masse fett + muskler.

 

Tror det er fult mulig å bli så stor som han uten roids, men hva andre ting kommer det på bekostning av?

Lenke til kommentar

Hvis du lurer på om han tar steroider så har han aldri sagt det.

 

Men når han var yngre så spiste han alt han kom over, i ene videoen forteller han om hvordan han vær dag i flere gikk på samme mcdonalds og bestilte det samme til lunsj osv. Så han bygde som faen med tanke på mat inntaket. Men så begynte hjerte å svikte å han måtte kvitte seg med masse fett + muskler.

 

Tror det er fult mulig å bli så stor som han uten roids, men hva andre ting kommer det på bekostning av?

Det finnes vel grunner til å tro han skyter testo oftere enn han sier motherfucker

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Okei, onsdagens økt ble utsatt til i dag grunnet uforutsette omstendigheter.

 

Har nå endelig gjennomført min første styrkeøkt :w00t:

 

3x5 knebøy (kun stang)

3x5 benkpress (kun stang)

3x5 pendlay (stang + 10kg)

 

Skal bruke de neste par ukene til å terpe inn teknikk. Følte jeg gjorde det greit til å være min første gang selv om pendlayen trenger mye bearbeiding.

 

Knebøy gikk bedre enn forventet, kom godt under parallell, knærne fulgte føttene, men jeg tror muligens jeg hadde en liten krumming i ryggen. Prøvde å fokusere på å "skyve opp rumpa" og kjente det tok litt i korsryggen. Ikke på en vond måte, da.

 

Benk gikk også greit, men kom litt for langt bakpå benken på de første slik at stanga havnet en tanke for langt framfor brystet. Rettet dette opp i neste sett.

 

Hvor mye veier stanga, forresten? :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...