Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Det går fint, har ingenting å si i det lange løp. Men hvorfor? Hvis du sliter med å komme i overskudd, og er 200kcal i underskudd i dag, så kan du like godt ta 3ss olivenolje eller noe, så er du plutselig 100kcal i overskudd igjen.

Eventuelt spis middag, drikk en kartong helmelk osv

Kommer i overskudd hver dag, det jeg spurte om sist var hva jeg kan få i meg på kvelden når jeg mangler 3-400 kcal. Som er greit å spise...

det er vel ikke såååå lurt å spise snickers/japp?

Lenke til kommentar

Hvor mange uker bør man sette av før sommeren for slanking (til 10%) når man ligger på 16-17 % kroppsfett?

Ser ikke helt poenget i å deffe når du er 75kg og 183cm og siden jeg antar du er ganske ny i styrketreningen kan du øke mye i styrke/størrelse uten å nødvendigvis ligge i kcal overskudd.

Lenke til kommentar

Jeg har også begynt for året :) Nytter ikke å begynne i april når deadline er slutten av mai..

 

Mnjaa.. For min del er deadline midten av slutten av Juni, får ikke mye fri før det uansett, så det blir lite strand. Jeg begynner vel snart jeg og, tenker jeg, men å begynne før midten av februar tror jeg aldri jeg har gjort. Begynner vel i midten av mars, tenker jeg.

 

Edit: som sagt skal jeg ikke sinnsykt langt ned heller...

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Sånn som dette SKAL en spotter være

 

er også en grunn til at jeg har ett par kompiser som nekter og trene med meg (svakinger ja) :p

klarer av og til ikke og holde det inne, "KOM IGJÆNN FØRR FAN, TO TELL!!"

 

Ja man skal jo tross alt alltid trene til failure med assisted reps i alle øvelser. Det er jo oppskriften på suksess, bare se hvor store de gutta i videoen er. Klart det må funke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Ja man skal jo tross alt alltid trene til failure med assisted reps i alle øvelser. Det er jo oppskriften på suksess, bare se hvor store de gutta i videoen er. Klart det må funke.

han jeg trener med har også en voldsom fetish for å trene til nestenfailure. noe som fungerer helt ok for han, men ikke i det heletatt for meg.. slitsomt og få pes fordi man deloader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hæ? Er det så mange av dere som begynner å deffe allerede nå?

 

Hvor langt ned skal dere forresten? Jeg nøyer meg med 9-10%, kanskje derfor jeg begynner senere..?

 

Ikke deff for min del, bare orka ikke at samtlige klær skulle slutte å passe, at det ser ut som om jeg har bitchtits og ølvom etc. Så bare litt damage control. Øker fortsatt på i styrke og alt, så it's all good. Målet mitt er uansett ikke sixpack eller ensifra fettprosent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja man skal jo tross alt alltid trene til failure med assisted reps i alle øvelser. Det er jo oppskriften på suksess, bare se hvor store de gutta i videoen er. Klart det må funke.

Yates brukte jo nesten bare aparater og forøvrig, nei det er ikke nødvendigvis failure og assisted reps som er oppskriften til suksess, men heller innsats og fokus under øktene og da kan roping fra spotter hjelpe på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...