Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Myyyye vasking i et gym :p . Samt du bør bestemme deg for om du vil ha et sted du kan leie ut til andre PT'er som trener kundene sine, eller noen som kan ha klasser for deg osv. For eksempel drop in timer der folk betaler en liten sum du deler med den som tar timen eller lignende.

Du skal ha en del faste medlemmer pr mnd for at du skal klare å få det til å gå rundt, så det kan være verdt å ha et par "alternative" metoder for å få inn penger fra andre enn de som er der som en fast liten kjerne.

Såklart forsikring i tilfelle noen klarer å ta livet av seg med Jernet eller skade seg når de trener pistol squat på kettlebelles :D .

Lenke til kommentar

Du skal ha en del faste medlemmer pr mnd for at du skal klare å få det til å gå rundt, så det kan være verdt å ha et par "alternative" metoder for å få inn penger fra andre enn de som er der som en fast liten kjerne.

Hinter du til at Doof skal prostituere seg? :ohmy:

Endret av wingeer
Lenke til kommentar

Vel, om man skal starte en gym. Hvor begynner man? Forutenom leieavtale, analyser og de andre innledende grepene...

Finne en investor? Og summen for innredning er nok vesentlig høyere enn hva man skulle tro tipper jeg, med tanke på at en eleikostang alene koster ~8000,-. Det beste er vel å kjøpe opp utstyret fra et senter som går konk, og det skjer jo relativt ofte vil jeg tro. Blir sikkert et par senter som går dukken nå som evo tar over byen så du får bare følge med. :fun:

Lenke til kommentar

Kjøper jo ikke nye stenger/vektskiver da, ellers vil jeg tro man kan spare mye på og ikke ha så mye fancy maskiner.

 

Mye vasking Juliess?, tror aldri noen har vasket noe på gymmet jeg trener nå siden slutten av 90-tallet :p

 

Digger forøvrig slitne kjellergym :) grå betongvegger, litt småherpa maskiner/manualer/skråbenker, nesten ikke 2 av samme merke vektskive, hjemmelaget dips stativ og pullups-stang, mulighet for å skifte musikk på anlegget selv osv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...