Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En venn av meg skrev dette om styrkeløfting. Legger det i spoiler for å holde det vekk fra google.

 

 

Jeg synes det er en tragisk sport som bygger på "jeg er kul fordi jeg er sterkere enn deg"

 

Skrev det om styrkeløfting, vet ikek hva jeg skal si. Får mest lyst til å kaste manualer på personen

 

Løft han opp. Og kast han, og si at han hadde vist rett. Eller bare si; do you even lift ?

 

Antageligvis trener han ikke styrke selv og legger derfor et dårlig rykte på det. Slike fortjener juling.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Bare jeg som enda syns at handleposer er like tungt og jævlig altså :(

 

Over til noe bedre:

https://www.facebook...&type=2

 

<iframe src="https://www.facebook.com/video/embed?video_id=4890630377690" width="400" height="300" frameborder="0"></iframe>

Åååå cringe!! Cringe!!

 

Bedt om å avbryte treningen grunnet svettelukt

 

"Da den personlige treneren fikk snusen i genseren hans, måtte Thomas Stordalen (35) forlate tredemøllen."

Tydeligvis noen andre medlemmer som har klaget og så følte de vel at de "måtte".

Jeg er vel kanskje mer praktisk av meg, hvis noen lukter sterkt så trener jeg bare lenger unna dem? :p Her i London er det jo mye forskjellige nasjonaliteter og ikke alle lukter like "rent og godt" ifølge min sarte norske nese. Skulle likt å se en PT prøve å kaste ut en inder/pakistaner fordi svetten dems lukter annerledes..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det håpløst å beregne forbrenning under styrketrening?

Tester ut en app for hvor mye man spiser, og hvor mye man bør få i seg. Men den klarer ikke å si hvor mye forbrenning man bryker på styrke, siden det er for mange ukjente variabler. Riktignok kan man legge til sykling, løping etc som sier hvor mye det forbrenner.

 

Kan man estimere sånn cirka hva en times styrketrening gir?

Lenke til kommentar

Er det håpløst å beregne forbrenning under styrketrening?

Tester ut en app for hvor mye man spiser, og hvor mye man bør få i seg. Men den klarer ikke å si hvor mye forbrenning man bryker på styrke, siden det er for mange ukjente variabler. Riktignok kan man legge til sykling, løping etc som sier hvor mye det forbrenner.

 

Kan man estimere sånn cirka hva en times styrketrening gir?

 

Regn 490kcal om du trener en time og trekk fra / legg til deretter.

Det ble snittet i forskningen myrevolution kom med engang.

Det er da kcal man forbruker i å leve en time pluss vekter og pause.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du begynt å flexe i alle speil og bilvinduer ennå?

 

Nei, heldigvis ikke.

 

Hvordan ellers pleier du å løfte skit fra gulvet? Curle det? Plukk noe opp og jeg kan garantere at det enten ser ut som markløft eller roing.

 

Før var jeg rett i bena, bøyde ryggen ned og lot korsryggen ta hele belastningen. Det liknet vel mest på foroverbøyd roing med dårlig teknikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...