Gå til innhold

Relativt mye reklame.


Anbefalte innlegg

Nå synes jeg det begynner å bli temmelig mye reklame på deres siden, bortsett fra forumet. Snart er det vel bare 1x1 cm som ikke er reklame på hovedsiden.

 

Kan det være så høye driftsutgifter? Trodde dere bare skulle dekke driftsutgiftene jeg...

 

Dere overgår TV2 i prosent vil jeg si, men kanskje ikke TV3.

 

Jeg må si det som det er, som fast leser av deres nettside, at jeg tror ikke jeg orker å eksponere meg for all den reklamen, og kommer nok mest trolig til å finne meg en ny startside.

 

Jeg vil legge til at jeg likte artikkelen skrevet av DesertGlow, "Oss vandyr imellom". Den var original, og full av vittige utsagn :!: Sånne artikler burde dere lage flere ganger. Gransk databransjen, og finn feil. Sånt liker vi ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hater å si det, men jeg er faktisk enig et stykke på vei. Reklamen plager meg ikke i seg selv (jeg har blitt gjort oppmerksom på et par gode tilbud gjennom den), men jeg synes det er påfallende at reklamemengden har økt i takt med at kvaliteten på artiklene har sunket. Jeg kom til hw.no pga testene, hvis jeg blir er det pga forumet.

Lenke til kommentar

Holy shit! Var vist blitt en del mer reklame på forsiden siden sist ja. 9 stk og alle er store og synlige.

 

Kan det være så høye driftsutgifter? Trodde dere bare skulle dekke driftsutgiftene jeg...

:lol: Nei, de dekker nok ikke bare drift med det der. Omsettningen ligger i million-klassen (inntekter lå på 4,3 mill i fjor, og resultat før skatt var nesten 1,4 mill), og kapitalen MÅ være over 100.000kr konstant pga. aksjeloven eller hvordan det var. Så jeg synes alt annet enn synd på HW nå jeg sier at Ad Muncher er en fin ting.

 

PS: tallene er ikke interne.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Jeg ser ingen problem med reklamene her. De viser enkelte gode tilbud som jeg syns er interessante og er de ikke viktige for meg så ignorerer jeg dem bare. Innebygget adblock ;)

 

En som irriterer meg grenseløst er den garanti reklamen på vg.no som lager lyd hver gang en tar musen over. Velkommen til visning eller noe sånt. Er i allefall helt sikkert at jeg aldri skal bruke garanti eller gå på visninger som de har :p

Lenke til kommentar

En tanke: forumet koster tid og penger, men bringer lite inn (er det i det hele tatt reklame i andre skinn - bruker reklamefri IPB?). Man tjener penger på reklame, og hvis reklamepengene uteblir må man kutte utgifter. Farvel forum.

 

Nei, jeg kjenner ikke den økonomiske situasjonen, bare tenker høyt.

Lenke til kommentar
En tanke: forumet koster tid og penger, men bringer lite inn (er det i det hele tatt reklame i andre skinn - bruker reklamefri IPB?). Man tjener penger på reklame, og hvis reklamepengene uteblir må man kutte utgifter. Farvel forum.

 

Nei, jeg kjenner ikke den økonomiske situasjonen, bare tenker høyt.

Kan jeg aldri tenke meg hadde skjedd, selv om økonomien skulle bli røvva. Forumet er tross alt HW.nos heart and soul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...