Gå til innhold

Relativt mye reklame.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så mye reklame som beveger seg på VG sine sider i 1280x1024 at jeg rett og slett har problemer med å konsentrere meg med det jeg tenkte å lese. I tillegg er reklamen helt uinteressant. Jeg får vel finne meg en annen kilde til nyheter.

 

I går ble jeg skremt av en lydreklame på coop prix sine sider. Hadde på mye volum uten at jeg hørte på noe. Hørtes ut som halve huset skulle ramle fra hverandre. Hvis noe er sprengt vet jeg hvor jeg skal sende rekningen!

Lenke til kommentar
Jeg hater å si det, men jeg er faktisk enig et stykke på vei. Reklamen plager meg ikke i seg selv (jeg har blitt gjort oppmerksom på et par gode tilbud gjennom den), men jeg synes det er påfallende at reklamemengden har økt i takt med at kvaliteten på artiklene har sunket. Jeg kom til hw.no pga testene, hvis jeg blir er det pga forumet.

word!

 

Det er forsåvidt greit med reklame på forsiden, men synes det begynner å ta litt av når det gjelder reklame i artiklene. Blir en form for "vg.no stil" der man må scrolle for å få med seg resten av artikkelen fordi at reklamen er i veien!

 

Jeg skjønner at dere må ha reklame, og jeg også har kommet over gode tilbud via den. Men det begynner å bli i det meste laget. Jeg kommer nok til å bruke hw.no nettverket lenge enda, men finner jeg en eneste lydreklame, boikoter jeg hele greia.

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kanske på tide å endre tankegang?

 

Her er en bra hardwaresite i DK for spill-entuisiaster, der drives helt uten reklamepengar.

Klikk gerne ute til høyre på Chart.dk for å se off. stattestikker for siten.

3700 besøkende pr. dag (forskellige IP-adresser) - ganske imponerende.

 

Her er et utdrag av 'formåls-paragraffen':

 

HardwareTidende er et ukommercielt hobbysite, hvor kun interessen driver værket. Dette betyder således, at HardwareTidende er fri for reklamer, og at ingen skribent har kommercielle interesser i at fremme produktsalg.

 

Det går jo helt klart an å drive noget hardware-relatert uten reklamer - hvis man har interessen og energien. Derved fremstår man heller ikke som et talerør for web-shopperne. :thumbup:

 

Mvh

Kimmer

 

utdrag fra artikkel fra webmaster på hardwaretidende:

Intet varer evigt, og dette gælder naturligvis også for HardwareTidende. Grundet manglende tid til at monitorere og opdatere HardwareTidende har vi besluttet, at anmeldelsen af Half-Life 2 foreløbigt, og muligvis vedvarende, bliver sidste artikel her på sitet.

 

så det der gikk jo bra...

Lenke til kommentar
En tanke: forumet koster tid og penger, men bringer lite inn (er det i det hele tatt reklame i andre skinn - bruker reklamefri IPB?). Man tjener penger på reklame, og hvis reklamepengene uteblir må man kutte utgifter. Farvel forum.

 

Nei, jeg kjenner ikke den økonomiske situasjonen, bare tenker høyt.

Går vi egentlig glipp av så masse da?

Vi har eit ustabilt forum som er nede støtt og stadigt

Dei finner på og slette ein heil gjeng med poster i ny og ne.

 

Bruker også Firefox med adblock....

 

Dei lagar ris til si eiga røv når dei propper sidene med reklame.

 

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...1462&hl=reklame

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0403&hl=reklame

Lenke til kommentar
Men da fjerner vi all reklame, og ser hvor lenge budsjettene går opp. Det er forskjell på den utopien dere lever i og den virkelige verdenene hvor alt koster penger.

Må si at reklamen på HW.no er tålbar(layouten på forsiden gjør det slik), men jeg kunne godt vært foruten.

Når kommer HW.no med reklamefri betaltjeneste?

Lenke til kommentar
Men da fjerner vi all reklame, og ser hvor lenge budsjettene går opp. Det er forskjell på den utopien dere lever i og den virkelige verdenene hvor alt koster penger.

Må si at reklamen på HW.no er tålbar(layouten på forsiden gjør det slik), men jeg kunne godt vært foruten.

Når kommer HW.no med reklamefri betaltjeneste?

Bortsett fra at jeg absolutt ikke liker den svære reklamen midtimellom nyhetene!

Den er særdeles forstyrrende.

Lenke til kommentar

Mengden med reklame har generelt økt på alle nettsteder, og sammenliknet med andre nettsteder er ikke hw.no så ille.

 

Jeg har tre hatobjekter når det gjelder reklame:

- reklame med lyd

- popup

- rullende reklamebar i bunn

 

Og jeg kan ikke huske å ha opplevd noen av disse på hw.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...