Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi var litt slemme mot en fjortis her som var på lan for første gang, vi teipa hele fyrn med gaffateip, og la han på et kott, han kom ut 1 og en halv dag etterpå ;)

 

Det der er bare jævlig unødvendig, selv hadde jeg knust pcen til en av dere som hadde gjort det mot meg.

 

han er og blir en shitkidm, første gangen har var der knuste han pcen til en etter han hadde som hadde pcen hadde stikke heim for å sove litt. Grunnen til at shitkidden gjorde det,han tapte 1 on 1 på cs mot han..

Lenke til kommentar

Haha, på mitt første lan så hadde jeg kjøpt inn 8 liter brus jeg hadde en enon halv liter på vær sin side av meg UTEN korken på så jeg bare kunne ta hånda ned og løfte flaska opp til munn og drikke. så bestemte vi oss for og spille cs jeg mot 3 andre ;) så vi starter og jeg er konsentrert som bare faan og helt inne i spillet så når stillenga var 21-14 (antiterroristene 14 (det var meg ;) ) Så sa jeg til gutta hei dere jeg fryser på beina jeg! så merker jeg at begge flaskene hadde detti ned og det var cola utover hele gulvet på Pc`n og overalt :D

 

sry skriveleif

Lenke til kommentar

TG 08:

Vi hadde nettopp sett Stepmania-finalen sammen med en stor haug andre entusiastiske datafantaster, og før folk fikk vendt nesen tilbake til PCene var det altså en konkurranse på gang. Fire personer ble spurt om å melde seg frivillig til å være med, og ganske mange hadde lyst. Hadde jo blitt delt ut en del fine premier i løpet av uka. ;p

 

Jeg og en kamerat hopper ivrig opp og ned og veiver i lufta for å bli valgt--jeg slapp (heldigvis), imens min venn ble kalt opp på scenen.

 

Konkurransen viste seg å være Panther-drikking, og for de som ikke var på TG (eller ikke vet hva det er), er Panther en slags rosa energidrikk på grensen til ekstremt søt. Tre bokser Panther skulle altså ned fortest mulig.

 

Kameraten min henger etter fra begynnelsen av, etter at jeg sørget for å rope ut en kommentar om at han sugde til å drikke. Når sistemann hadde åpnet den tredje boksen, var min venn ferdig med den andre og så ikke spesielt bra ut. Han sier litt stille til konkurransesjefen at han har mer lyst til å ta med seg den siste boksen ned. Pipekonsert.

 

Vinneren blir kåret, og kamphanene forlater scenen. Han ser litt uvel ut, og går mot oss (som sitter på første rad). Ene hånda går mot munnen, og to bokser Panther, minst en liter cola, en bit pizza fra Peppes og diverse andre godsaker kommer i retur foran hele Stepmania-publikummet. Nå snakker vi ikke en stille liten seanse hvor maten kom opp igjen, men et oppkastbrøl som seriøst slynget hele vidunderet halvannen meter forover og lagde en gigantisk pøl på gulvet. Siden vi er på TG er jo de fleste teknologifreaks, og et tidels sekund senere var alle kameraer og mobiler oppe og foreviget øyeblikket.

 

Festlig. ^^

Lenke til kommentar

Var på et stort kompis lan for 7 år siden.

 

Den andre dagen hadde alle funnet seg til rette, alt av utstyr var montert og alle var i nettverk

 

Noen spilte Cs 1,5 andre spilte quake 3 . det gikk vel også i endel strategi

 

Hvertfall han ene kompisen min hadde klaget på magesmerter fra vi gikk inn døren på lokalet

 

Det virket å ha gitt seg 5 timer inn i dag to. hørte ikke noe mer klager fra fyren

 

Midt under en viktig Cs kamp, ble han skikkelig forbannet å begynte å rope å slå i tastaturet

 

Ropingen ble mer høylytt for hver gang noen klarte å drepe han. spesielt når noen drepte han med headshot

 

Stillingen var 4 - 5 mot hans lag. Siste runde ble fatal for fyren. Han ble drept nesten umiddelbart 30 sekunder inn i siste runde

 

Det må virkelig ha gått en sikring i hodet på fyren. for i det han ble drept så klikket han helt. han måtte ha ropt med all kraft for han dreit seg rett ut i buksa. han slo vilt i tastaturet mens dritten rant utover gulvet. all slags banneord mellom himmel og helvete kom ut fra hans munn

 

han kastet crt skjermen i veggen før han forsvant ut døren med blautdritt rinnende etter seg. det var brune flekker fra stolen han satt å ut døren på lokalet

 

Han kom aldri tilbake på det lanet. istedet kom faren trampende inn døren siste dag å kjeftet på alle. han røsket med seg pcen til sønnen å forsvant ut døra

Lenke til kommentar

Dette skjedde ikke med meg.

 

Gutten hadde nettop sovnet tror jeg da jeg kom (med headset'tet på seg).

 

Da han våknet "visste" han jo ingenting. Han vet ikke at han har på seg headset'tet og der røyser han seg fra stolen. Går, tror du ikke dataen kom med da? :!:

 

 

Også en annen jeg kom på som jeg hadde glemt nå, hehe...

 

Jeg skulle ha MINI lan. Jeg og kompis'n var helt forberedt. Spilte AoC til ei stund på natta. Så popper det opp på skjermene våres. Server Maintence - 30 mins.. Ikke bare det, men jeg hadde også glemt en pizza i mikrobølgovnen. Denne hadde vel vært i mikroen i 10 min lengre enn den skulle være. Før jeg kjenner ei sånn rar lukt. Jeg går på kjøkkenet og ser mikroen er helt svart invendig. Jeg bare peiser opp og der kommer svart røyken. Stanken av røyken VAR KRAFTIG. Dermed måtte vi begynne å vaske både tak og gulv for at det skulle lukte godt før foreldrene mine kom hjem. Vaskingen tok MYE LENGRE tid enn "beregnet". Der var hele natten gått og LANET ØDELAGT!!

 

Fan hvor sint jeg var :p

Endret av Cr0user
Lenke til kommentar
Var på et stort kompis lan for 7 år siden.

 

Den andre dagen hadde alle funnet seg til rette, alt av utstyr var montert og alle var i nettverk

 

Noen spilte Cs 1,5 andre spilte quake 3 . det gikk vel også i endel strategi

 

Hvertfall han ene kompisen min hadde klaget på magesmerter fra vi gikk inn døren på lokalet

 

Det virket å ha gitt seg 5 timer inn i dag to. hørte ikke noe mer klager fra fyren

 

Midt under en viktig Cs kamp, ble han skikkelig forbannet å begynte å rope å slå i tastaturet

 

Ropingen ble mer høylytt for hver gang noen klarte å drepe han. spesielt når noen drepte han med headshot

 

Stillingen var 4 - 5 mot hans lag. Siste runde ble fatal for fyren. Han ble drept nesten umiddelbart 30 sekunder inn i siste runde

 

Det må virkelig ha gått en sikring i hodet på fyren. for i det han ble drept så klikket han helt. han måtte ha ropt med all kraft for han dreit seg rett ut i buksa. han slo vilt i tastaturet mens dritten rant utover gulvet. all slags banneord mellom himmel og helvete kom ut fra hans munn

 

han kastet crt skjermen i veggen før han forsvant ut døren med blautdritt rinnende etter seg. det var brune flekker fra stolen han satt å ut døren på lokalet

 

Han kom aldri tilbake på det lanet. istedet kom faren trampende inn døren siste dag å kjeftet på alle. han røsket med seg pcen til sønnen å forsvant ut døra

 

 

Fyfaen og flaut for han da XD

Lenke til kommentar

satt i en pizza på et litt større lan 50 stk elns... kl var 5 om morran og jeg var drit sulten og trøtt.... gikk og satt i pizzaen og rett etterpå... istedenfor og gå tilbake til pcen og vente på pizzaen, gikk jeg bare rett og la meg... vinka lissom bare til en venn for og si at han kunne sitte på pcen min hvis han ville mens jeg gikk og la meg.....

 

da snakker man om trøtt... han fikk en svart svidd pizza av en som fant pizzaen i ovnen på lanet mens jeg sov :p

Endret av Smurfn
Lenke til kommentar
Var på et stort kompis lan for 7 år siden.

 

Den andre dagen hadde alle funnet seg til rette, alt av utstyr var montert og alle var i nettverk

 

Noen spilte Cs 1,5 andre spilte quake 3 . det gikk vel også i endel strategi

 

Hvertfall han ene kompisen min hadde klaget på magesmerter fra vi gikk inn døren på lokalet

 

Det virket å ha gitt seg 5 timer inn i dag to. hørte ikke noe mer klager fra fyren

 

Midt under en viktig Cs kamp, ble han skikkelig forbannet å begynte å rope å slå i tastaturet

 

Ropingen ble mer høylytt for hver gang noen klarte å drepe han. spesielt når noen drepte han med headshot

 

Stillingen var 4 - 5 mot hans lag. Siste runde ble fatal for fyren. Han ble drept nesten umiddelbart 30 sekunder inn i siste runde

 

Det må virkelig ha gått en sikring i hodet på fyren. for i det han ble drept så klikket han helt. han måtte ha ropt med all kraft for han dreit seg rett ut i buksa. han slo vilt i tastaturet mens dritten rant utover gulvet. all slags banneord mellom himmel og helvete kom ut fra hans munn

 

han kastet crt skjermen i veggen før han forsvant ut døren med blautdritt rinnende etter seg. det var brune flekker fra stolen han satt å ut døren på lokalet

 

Han kom aldri tilbake på det lanet. istedet kom faren trampende inn døren siste dag å kjeftet på alle. han røsket med seg pcen til sønnen å forsvant ut døra

Ahh, slike historier varmer mitt hjerte.

Hater, og virkelig HATER alle cs drittungene som skal slå, brøle/hyle og la det gå utover alle andre når de dør.

:)

Lenke til kommentar
jeg vant det fete surround anlegget med fet sub og greier, så ble det stjålet to uker senere, på LAN i nabolokalet. :blush:

Den svir..

Kommer ikke over den gangen en kompis av meg hadde gledet seg til et LAN 3-4 uker og smakket om det i hver en ledig stund. Når dagen kom kræsjet maskinen hans 30 min utti og det hele endte med at han vaket rund og tittet på de andre deltakerne xP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...