Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Detter ikke noe som har skjedd med meg, men det må bare nevnes.

 

Sitter og spiller som normalt. Plutselig begynner en av crewet på TromsøLAN å si noe.

 

"Ja som noen av dere har merket så er det noen rader som sliter med strøm. Dette er pga... ja, nokka så dumt som et.... faens kjøleskap. Du der bak!!! Din... din... forbanna idiot!"

 

Rett og slett ble han offiselt burn'a på TromsøLAN, noe som ga hele lokalet en god latter :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker da jeg var på Tg08 for første gang. Hadde vært på et par publicLAN før, men TG var liksom det første store :p Jeg kom på TG, og spiste ikke hele dagen. jeg satt å tømte i meg battery, brus og panther, men mat dreit jeg i.

 

Så, når underholdinga starta var det fakirshow. Før showet begynte kom ei dame fra et eller annet helsedritt og fortalte at alle husket å spise og ikke bare drikke. To sekunder husker jeg at jeg falt oppå en kompis, og ikke lenge etter lå jeg i stolen til en random som mata meg med drikke, mens masse folk satt rundt å stira. Jeg måtte til helsesøster, og jeg skal love deg kompissene mine spiste godt den natta, og etter det levde hele gjengen på vann xP

 

Etter at TG var slutt var det sånn "The Best of TG-Film" hvor en fortalte at hans beste minne fra TG var når en random besvimte under åpningen, og noe senere igjen så fant jeg en post på et forum, under "lole-ting fra TG" ellerno. Angrer på at jeg venta på å spise det jævla polarbrødet :p:P

Lenke til kommentar
Etter at TG var slutt var det sånn "The Best of TG-Film" hvor en fortalte at hans beste minne fra TG var når en random besvimte under åpningen, og noe senere igjen så fant jeg en post på et forum, under "lole-ting fra TG" ellerno. Angrer på at jeg venta på å spise det jævla polarbrødet :p:P

er ikke bare du som har svimt av under tg :blush:

 

var en liten tabbe jeg og brodern gjorde på tg, vi hadde sånn fancy lys oppe på pc`n, det datt ned og sikringen gikk, helt tilfeldig så klart, etter at den var fikset måtte vi jo teste om det var lampa som gjorde det, det var vist det :p

 

ellers så glemte å ta med liggeunderlag tg ett år, hadde bare en ekstremt tynn sovepose mellom meg og betongen når jeg sov, ikke det mest behagelige akkurat...

 

klarte å glemme ALT utenom selve pc`n og skjermen på ett lite lan en gang, fikk tilbake alt :)

var også våken i ca 4 dager i strekk(sov ett par timer første natta) på DreamHack, var ikke trøtt før jeg sluttet å drikke energi-drikke, sov i 16 timer i strekk sånn ca, på betong-gulvet.

 

må bare nevne det, ingenting er som å våkne på en eller annen sete-rad høyt opp på TG og se ut over det havet av pc`r, lys og trøtte nerder.

Endret av aklla
Lenke til kommentar
var på et lokalt lan ikkje så langt fra her eg bur. om natten begynte eg å bli kvalmen så gjikk og la meg, fikk ikkje soveposen ut av det den var i så brukte den som pute og la meg rett ned på et tre gulv. uff, det var ikkje noe godt :p

 

er faktisk ganske stor forskjell på betong og tre...

etter 2 netter på betongen fant jeg ett tre-gulv å sove på, mykt og godt :p

Lenke til kommentar

Et av mine mange hjemme-LAN.

 

Blir litt faenskap når folk taper/vinner i enkelte spill. Han ene ble litt småsur og bestemte seg for å ta litt hevn. Kabinettet til en av de andre stod med viftene til ham, og han bestemte seg for å dytte potetgull inn i vifta. Denne dro inn luft, og potetgullet i samme slengen.

 

En forferdelig freselyd, og litt banning og slossing. Men det gikk fint med alle.

 

Var også hoss en som hadde en hel gjeng med katter. Disse gikk rundt oss hele lanet. På slutten av lanet klagde alle på at maskinene gikk så varme. Åpnet og så at kabinettene var stappa fulle av kattehår.

Lenke til kommentar

ikke akkurat en tabbe, men morsomt likevell:

 

det blir jo alltid litt tulling med folk som såver, ikke noe jævlig, men bare litt sånn småtull for å lette på stemningen litt.. :mrgreen:

 

en kompis sovna sittende i en stol på et lan for noen år siden.

så var det en som henta en tube kaviar og klemte litt ut i munnvika på han som såv, han våkna ganske raskt å ble illsinna! han ropte å skrek til oss! hvistnok trodde han at noen hadde sperma i munnvika hans! :lol:

 

vi fortalte jo seff raskt at det bare var kaviar, og alle brøt ut i latter! inkludert han åsså seff:P :!: hehehe:P var hysterisk morsomt da!

Lenke til kommentar

ghahahaha denne tråden er så epic

 

jaha jeg får vel fortelle at en gang på hjemmeLAN så klarte en kompis å plukke opp softgunnen til hosten som tilfeldigvis var innen rekkevide, lekte litt med den i 4 sekunder så spurte han hosten "den er ikke ladd nei?" uten å vente på svar trekte han av og fyrte av en kule som laga ett fint hull midt på sin egen 19 tommers sjerm XD

Endret av HaLV
Lenke til kommentar

TveitLAN 2008:

 

Jeg føler meg litt kvalm, legger meg i en sovepose under en stor scene. Våkner noen timer etter, kjenner jeg er veldig kvalm. Reiser meg stille opp, går kontrollert mot doen, ignorerer alle. Når jeg satt foten inn på doen sprakk det- desverre en meter for tidlig. Det endte opp med en kattevask av doen før jeg labbet i halvsøvne hjem uten sko.

 

Nam.

Lenke til kommentar
jaha jeg får vel fortelle at en gang på hjemmeLAN så klarte en kompis å plukke opp softgunnen til hosten som tilfeldigvis var innen rekkevide, lekte litt med den i 4 sekunder så spurte han hosten "den er ikke ladd nei?" uten å vente på svar trekte han av og fyrte av en kule som laga ett fint hull midt på sin egen 19 tommers sjerm XD

Hah, EID! :lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vet ikke jeg, koblet fra viftene i PC'en før jeg skal på TG og kobla ut alle ledningene for å støvsuge PC'en også setter jeg kontakten til hovedvifta litt dårlig i (Ikke bevis) så den faller av mens jeg kjører dit, setter PC'en over benken kobler opp og bare skrur den på uten å se om alt er ok, etter 30 min gaming får jeg bluescreen -.-'

 

wohow!!

Lenke til kommentar
vet ikke jeg, koblet fra viftene i PC'en før jeg skal på TG og kobla ut alle ledningene for å støvsuge PC'en også setter jeg kontakten til hovedvifta litt dårlig i (Ikke bevis) så den faller av mens jeg kjører dit, setter PC'en over benken kobler opp og bare skrur den på uten å se om alt er ok, etter 30 min gaming får jeg bluescreen -.-'

 

wohow!!

ouh :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...