Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Når jeg var på lan for 2 år siden, sto alle å venta utenfor dørene på at det skulle åpne..

 

Normalt så satt jo alle dataene sine ved inngangen og litt utover.. Rekka ble ganske lang med dataer og en kamerat av meg hadde sitt bakerst. Så kom det en ikke-norsk familie kjørende og parkerte rett ved siden av alle dataene... så pakka han ene sønnen ut sakene, og faren skulle kjøre..

 

Utrolig nok, klarer faren å kjøre på skjermen til kameraten min. Kameraten min turte ikke si det var hans så han mannen bare dro, mens alle fikk seg en god latter.

 

Heldigvis var det en stor skjerm (ikke flatskjerm), så den ble faktisk ikke ødelagt.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og to kompiser hadde akkurat fått rigga opp på fredags kvelden og der satt vi og ventet på at han siste karn skulle komme. Vi hadde samtidig satt opp vinduene siden det var så varmt. Så hører vi at det ringer på og jeg som tror det er han siste karn som ringer på, så jeg stikker huet ut vinduet og roper: Se til faen å komme deg inn!!! Mens den andre kompisen min roper: Håper da faen ikke at det er jehovas vitne!

 

Så viste seg at det var mora til den ene karn..

Lenke til kommentar

Da er en god del poster slettet da det var blitt mer enn msn-chattetråd. Dialekt er heller ikke noe man skal skrive. Vi er så heldige å ha to skrivespråk i Norge, så velg enten bokmål eller nynorsk. :)

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM.

Endret av datating
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Når jeg var på lan for 2 år siden, sto alle å venta utenfor dørene på at det skulle åpne..

 

Normalt så satt jo alle dataene sine ved inngangen og litt utover.. Rekka ble ganske lang med dataer og en kamerat av meg hadde sitt bakerst. Så kom det en ikke-norsk familie kjørende og parkerte rett ved siden av alle dataene... så pakka han ene sønnen ut sakene, og faren skulle kjøre..

 

Utrolig nok, klarer faren å kjøre på skjermen til kameraten min. Kameraten min turte ikke si det var hans så han mannen bare dro, mens alle fikk seg en god latter.

 

Heldigvis var det en stor skjerm (ikke flatskjerm), så den ble faktisk ikke ødelagt.. ;)

 

Off-topic: Men hvorfor sa du at det var en ikke-norsk familie? var det fordi du mener at de ikke klarer å kjøre eller at kompisen din ikke tørte å si ifra fordi de var fra utlandet?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

vet ikke om denne tråden fortsatt er aktiv, men poster min kameraters lan feil uansett

 

jeg hadde eget lan hjemme for en lang stund siden, og det ble holdt i "mediarommet" /kjelleren. her er strømmen koblet på bryteren, som også kontrollerer lyset...

 

vi kobler opp alle pcer og starter, 3-4 timer ut i lanet vil noen ha av lyset fordi det er mer lan stemning( absolutt enig). jeg trykker inn bryteren og hører alle vifter sakker ned...

 

4 andre gutter PISSST at me xD

 

dagen etter, gjør min kamerat det samme, lener seg på bryteren når han skal se på noe jeg gjør på pcen. så rett før han skal legge seg, GJØR HAN DET IGJEN. da sa han ikke noe særlig mer morgenen etter... alt var mer stille :p

 

(har nettopp hatt et lan, og jeg teipet opp bryteren med masse teip så ingen kan gjenta den fatale feilen)

Endret av christhenoob
Lenke til kommentar

Hørtes ikke ut som en helt optimal løsning på i et "mediarom" :p

 

Har erfaringer fra en lignende hendelse, dog ikke på lan.

Hadde en padde med bryter hengende fra en stikkontakt høyt oppe på veggen. En lysende knapp i akkurat passe høyde er svært fristende for småbarn...

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar

Hadde en lik opplevelse som de to og tre poster over meg, da var det 8 stykker som spilte halo 3 på konsollan, og når en skulle ta på lyset så var det jo en fin bryter på veggen der, den var en strøm av/på bryter selvfølgelig,

Da ver det en fin RROD på en av konsollene og en del sure ungdommer, med det gikk heldig vis bra etter hvert. Etter at konsollen gikk på fant den helller ingen av de 8 kontrollene som var i rommet... men det gikk også over :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, litt gøyall tråd.

 

Men nå om min egen tabbe. Jeg hadde nettopp et 6-mans LAN. Alle hadde satt opp pc-ene og alt fungerte som det skulle helt til en av dem roper ut: "Æ HA'KJE NÆTT!" (Nordlenning :p ) Jeg ser etter hvorfor han ikke har nett også roper pluteslig en til ut: "Æ har heller ikkje nætt!" Oi tenker jeg. Til slutt sitter vi alle der uten nett. :no: Hvorfor måtte dette skje akkurat nå? Jeg skjekker etter i omtrent en halvtime og finner til slutt ut at STRØMLEDNINGEN har blit revet ut av routeren :!: Jeg sa ikke noe til dem men stakk den bare forsiktig inn og restartet modemet. Så alt ordnet seg :whistle: Hadde vært bra gøy å sitte der å ha innvitert til LAN også var det ikke nett. :blush:

Endret av bandycot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...