Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Skjedd idag:

 

Veltet et glass med cola over ruteren, takket være usb kabelen til datamusa...

Kastet søppel i kameratens pc..

Rassert en vifte under flytting..

Kastet cod4 cd i veggen.

CD-rom gikk i gulvet.

Slått i ruteren.

Kuttet hull i sidedøren på kabinettet med stikksag...

Knust en 8,9" skjerm..

Knekt en hdmi kontakt.

Rassert en 3,5mm plugg

 

 

Er ikke bare jeg som har gjort dette altså, dantax9 gjorde litt oxo... :p

 

også i dag tok vi drill til mordi og borra hull i plexi topplokket i kabinettet mitt så det sprakk opp

 

 

som dere sikkert skjønner er vel ikke dette et helt vanlig lan

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Skjedd idag:

 

Veltet et glass med cola over ruteren, takket være usb kabelen til datamusa...

Kastet søppel i kameratens pc..

Rassert en vifte under flytting..

Kastet cod4 cd i veggen.

CD-rom gikk i gulvet.

Slått i ruteren.

Kuttet hull i sidedøren på kabinettet med stikksag...

Knust en 8,9" skjerm..

Knekt en hdmi kontakt.

Rassert en 3,5mm plugg

 

 

Er ikke bare jeg som har gjort dette altså, dantax9 gjorde litt oxo... :p

Du lever iallefall opp til nicket ditt.

Høres mer ut som noen har glemt adhd-pilene, enn at noen har gjort noen tabber.

Lenke til kommentar

Du lever iallefall opp til nicket ditt.

Høres mer ut som noen har glemt adhd-pilene, enn at noen har gjort noen tabber.

Kankje ikke akkurat noen tabber, utenom det med cola over ruteren da...

 

om man har adhd er man vel egentlig hyper hele tiden, og må gjøre noe hele tiden? Har iværtfall ikek det, så å si det, er litt feil..

Lenke til kommentar

Skjedd idag:

 

Veltet et glass med cola over ruteren, takket være usb kabelen til datamusa...

Kastet søppel i kameratens pc..

Rassert en vifte under flytting..

Kastet cod4 cd i veggen.

CD-rom gikk i gulvet.

Slått i ruteren.

Kuttet hull i sidedøren på kabinettet med stikksag...

Knust en 8,9" skjerm..

Knekt en hdmi kontakt.

Rassert en 3,5mm plugg

 

 

Er ikke bare jeg som har gjort dette altså, dantax9 gjorde litt oxo... :p

 

 

og nå datt sidedøra på kabinettet ditt av crazyjoey

 

 

Merka det ja.. Har det egentlig skjedd noe mer her idag/igår som vi ikke har nevnt? :p

 

 

Skjedd idag:

 

Veltet et glass med cola over ruteren, takket være usb kabelen til datamusa...

Kastet søppel i kameratens pc..

Rassert en vifte under flytting..

Kastet cod4 cd i veggen.

CD-rom gikk i gulvet.

Slått i ruteren.

Kuttet hull i sidedøren på kabinettet med stikksag...

Knust en 8,9" skjerm..

Knekt en hdmi kontakt.

Rassert en 3,5mm plugg

 

 

Er ikke bare jeg som har gjort dette altså, dantax9 gjorde litt oxo... :p

 

også i dag tok vi drill til mordi og borra hull i plexi topplokket i kabinettet mitt så det sprakk opp

 

 

som dere sikkert skjønner er vel ikke dette et helt vanlig lan

 

 

 

 

Du lever iallefall opp til nicket ditt.

Høres mer ut som noen har glemt adhd-pilene, enn at noen har gjort noen tabber.

Kankje ikke akkurat noen tabber, utenom det med cola over ruteren da...

 

om man har adhd er man vel egentlig hyper hele tiden, og må gjøre noe hele tiden? Har iværtfall ikek det, så å si det, er litt feil..

 

 

 

Det dere nevner her er ikke tabber, bare idiotiske ting som er vanskelige å tro på. Jeg vil heller lese om et bord som knekker sammen eller en skjerm som blir reve i bakken..

 

Jeg for min del har nettopp planlagt et lan... Tabbe spør du meg!

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, har ikke sett denne tråden før nå.

 

MEN, mitt sykeste minne fra lan-party, må være et hjemme hos meg!

 

etter 1,5 døgn i våken tilstand, tåler tydeligvis ikke kroppen særlig mer. Jeg skulle fikse grandis, og gikk og tok ut pizzan...i bare fingrene! hele jækla plata! brente fingra en del, men det værste var vel at jeg normalt nok rykket til noe jævlig og endte med pizzan opp ned på LÅRENE. Heldigvis var jeg rask og vrengte av meg joggebuksa, da 225 grader varm ost hadde klint seg utover.

I all forbausenheten kom selvfølgelig 2 kompiser og lurte på hva alt det jævla bråket og skrikene var, og gjett om de lo når de ser meg stående med buksa på anklene, en pizza på gulvet med pizzafyll i 1 meter radius, stekebrettet på golvet, og jeg med et WTF-uttrykk i trynet, og hendene vendt opp mot ansiktet! Berget med 1-grads på hendene, kunne gått værre!

 

 

et annet minne må være da den absolutte grensen for å være våken i strekk ble nådd, for min del.

Etter 2 døgn sa jeg til kompisene at jeg ikke klarte mer, og MÅTTE legge meg. Å spille var ren tortur, og tankegangen var ikke til stede. Jeg hadde gått på stua for å sove på sofan, da det lå folk over alt i alle senger og sov. Når jeg kom til sofaen(e) så jeg at det var fult der også. Husker jeg tenkte, "hva faen gjør jeg nå?" så bare våknet jeg 6 timer senere, PÅ SOFAN, og husket ingen ting...jaja, tenkte jeg.

 

Gikk tilbake på rommet der vi hadde pc'ene, og så til min forbauselse at alle ryggputene til sofaen på stua hadde havnet i senga mi! Jeg spurte kompisen min, "hvem har gjort det der, og hvorfor???" Da så han på meg, og lo seg skakk!

 

Det viste seg at fra den tiden jeg ikke husker noen ting, hadde jeg sittet på en kjøkkenstol og sovet, helt til (1/2 time) en av de som sov på sofaen hadde våknet og gikk for å spille. Da hadde jeg gått frem og tilbake i søvne med absolutt alle sofaputene og lagt de i senga mi, for å så sutre om at jeg "faen ikke gidder å spille mer!" og gått og lagt meg på sofaen!

 

2 timer etter jeg våknet, skulle jeg dusje. Vegg i vegg med badet er det et lite toalett. Der fant fetteren min ut at han skulle sovne, sittende på dritern! Vi lot ham sove for å sjekke hvor lenge det gikk før han våknet...6 timer!! han låste heller ikke døra, så en kompis av meg rev opp døra, og pekte på ham mens han lo. Han så forbauset opp på ham, med tidenes rødsprengte øyne, før han så seg rundt, og begynte å rulle av dasspapir av rullen! det ble bokstavelig talt ROFL!

 

etter det har jeg trappet ned på døgning på LAN en hel del, begge disse partiene var nok for minst 7-8 år siden :-)

 

redigert: leif

Endret av imgaerion
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Haha!

 

Husker godt den gangen jeg var så trøtt at jeg sovnet på tastaturet i løpet av den tiden en Warcraft 3 match tar å loader.

 

Har også mange søvnløse minner fra Warpzone i Stavanger!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har ingen store lantabber. De største er vell muligens fra det første lanet jeg var på.

 

Det var vinter, og jeg var veldig gira på å komme meg inn for å delta på mitt første lan. Tok PC skjermen opp på skuldra (stooor kloss av en skjerm), gikk/små jogga mot døra og fant fort ut at det var is på bakken idet føttene forsvant, sammen med PC skjermen. var endel som løsnet inne i skjermen, og hadde også kommet noe plastikk nedi som ble litt for varmt så det lukta svidd plastikk hele lanet.

 

Når jeg til slutt hadde kommet meg inn og satt opp PCen, skulle jeg dra fram nettverkskabelen. På denne tiden hadde jeg ikke så store kunskaper om dette, og jeg hadde prestert å møte opp med en 1.5 m lang telefonkabel. Fikk høre det endel gjennom det lanet. :blush:

 

Mittveis under lanet skulle vi ut enn tur, trekke frisk luft, og våkne litt. Fant ut vi skulle stappe hodet i snøen for å våkne skikkelig (altså delvis hoppe med hodet først). Ooops, mere is.. Det svei :whistle:

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Har ingen store lantabber. De største er vell muligens fra det første lanet jeg var på.

 

Det var vinter, og jeg var veldig gira på å komme meg inn for å delta på mitt første lan. Tok PC skjermen opp på skuldra (stooor kloss av en skjerm), gikk/små jogga mot døra og fant fort ut at det var is på bakken idet føttene forsvant, sammen med PC skjermen. var endel som løsnet inne i skjermen, og hadde også kommet noe plastikk nedi som ble litt for varmt så det lukta svidd plastikk hele lanet.

 

Når jeg til slutt hadde kommet meg inn og satt opp PCen, skulle jeg dra fram nettverkskabelen. På denne tiden hadde jeg ikke så store kunskaper om dette, og jeg hadde prestert å møte opp med en 1.5 m lang telefonkabel. Fikk høre det endel gjennom det lanet. :blush:

 

Mittveis under lanet skulle vi ut enn tur, trekke frisk luft, og våkne litt. Fant ut vi skulle stappe hodet i snøen for å våkne skikkelig (altså delvis hoppe med hodet først). Ooops, mere is.. Det svei :whistle:

 

Slik?:

http://www.youtube.com/watch?v=PmwxVsy7rRs

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Verste tabben var på mitt første PC Lan. Hadde kjøretime samme dag og tenkte at jeg skulle avslutte den ved Lanet slik at jeg slapp å gå noe. Avsluttet kjøretimen der jeg trodde lanet var, læreren kjørte videre med bilen og så fannt jeg ut at døra var låst. Ringte en par kamerater som var med å arrangerte og fikk vite at jeg hadde bommet totalt på plassen :p Endte opp med å gå 8km i plaskregn. Var gjenomvåt, så når jeg kom fram satte jeg meg i bare bokseren for å koble opp pc'n (som det var et under at overlevde vannet i sekken) mens jeg hang klærne til tørk :p Flirer i ettertid, men var satan så irritert når jeg rusla langs veien i regnværet :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...