Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Hostet et lite 6-manns LAN her for en stund siden, og gjorde en liten brøler da.

Så litt gjennom noen bilder derfra nå, og fant bilde av min lille tabbe :blush: .

Hadde nettop mekket en grandiosa til gjengen, men gjett hvem som klarte å falle på trynet ned trappen, slik at pizzaen ble kastet i været og landet med toppen ned? joda, det var meg ja:

100_5843.jpg

 

Merk at det ikke er jeg som ligger på gulvet, men en meget fortvilet LAN-deltaker ;) .

 

Så, har dere gjort noen større eller mindre tabber på LAN? kom med dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste tabben jeg kan komme på var på TG: Hadde vært oppe i nesten 2 døgn, da jeg bestemte meg for at jeg var tørst...

Så jeg stikker bort å kjøper meg en halv liter coca cola, åpner den og setter meg på plass igjen.

Er veldig trøtt på dette tidspunktet, så jeg rekker hånda sakte frem for å ta tak i flaska, men jeg bommer så flaska velter sakte over tastaturet mitt og søler ned hele dritten.

 

Min kommentar på stedet var: Oi... Så loffet jeg sakte bort på toalettet for å hente pappir, og loffet sakte tilbake.

Alt gikk liksom i slow motion for meg den dagen :p

Lenke til kommentar

for meg ser det ut som at ikke en ødelagt pizza er tabben, den kan skrapes opp igjen :p

tabben er at du lagde EN grandis til 6 stykker?? skal du sulte dem eller??

hehe

 

jeg selv har ikke gjort noe særlig tabber, men her kommer en skikkelig bra en:

det var dagen TG03 startet, og gjengen skulle samles for å dra oppover. "gjengen" bor ca. 1-1.5 time sørover. den ene bilen var stappa av 3 ungdommer, sjåfør, og utstyr.

når gjengen kom fram, og begynte å bære inn etter å ha stått i kø, kom det fram:

de hadde glemt igjen skjermen til han ene duden på gardsplassen! så, sjåføren måtte belage seg på en runde opp og ned, bare for en spinkel 15".

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pizzaen på golvet er jo alltid en klassiker :)

 

Ellers har jeg jo en venn som formaterte pga strekker på skjermen. Problemmet var jo selfølgelig bare at skjermen hans stod for nærme en annen eldre skjerm (elektro magnetisk stråling).

 

EDIT: Sovnet på ratte en gang :p NFS

Endret av EspenDL
Lenke til kommentar

min størrste lan tabbe var å ha lan i en uke i strekk..

folk kom og gikk som dom ville.

men så kom dagen der på..

 

var mye å rydde, og jeg gadd ikke det, så da ble det mye på mor og far når de kom igjen.. :whistle:

jeg hadde en uke på meg til å rydde opp før de kom. men jeg klarte bare ikke å starte..

 

det var det første og siste lanet jeg hadde :p

Lenke til kommentar
Digg å se verdens verste pizza bli mishandla slik Mwuhahaha!!! :dribble:

Prøver du å fornærme Norges innbyggere? Rest in pices...

Nei, jeg bare snakker som en som fortsatt har alle smaksløkene sine intakt. At folk orker å døtte i seg det makkverket de kaller pizza er uforståelig.

Jeg ville ikke hatt en "Grandis" om du dyppa'n i honning og kledde'n i marsipan!(Noe som ville vært en smaksforbedring)

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar

vet ikke om dette er min tabbe, men var på xplore i levanger i 2003, da hadde jeg med meg en rar strømfordeler, som var en sånn runding med sånn lang ledning pakket i hop i rund sånn, så hadde jeg satt pc'n min der da, og en kompis hadde den også der, dette funket veldig fint, men da vi hadde vært ute å kjøpt mat, hadde det kommet to andre og satt fordelerne sine i min fordeler, og etter noen minutt kjente vi at det luktet brent, og da hadde fordeleren min tatt fyr.. vi fikk tatt ut strømmen fra våres pc'er, jeg og kompisen, men pc'ene til de andre gikk til helvete, så de måtte forlate lanet da, tror det var psu'n deres som gikk til helvete eller noe, men dette er en tabbe, så da måtte jeg bruke alle mat pengene mine til en ny fordeler :cry:

Lenke til kommentar

Jeg og 2 kamerater skulle spille Midtown Madness, og alle var lite bra trøtte. Alle sovna i samme racet.l Plutselig våkner jeg av at jeg står spinner mot en vegg eller noe, så ser jeg bort på de andre, og de sitter der og sover. :!:

 

Ikke akkurat noe tabbe, men det var da morsomt :cool:

Lenke til kommentar

På OsloLAN 03 så presterte jeg å få PSU til å gå føyken... Dyttet litt på en rød bryter bak på mitt Chieftec Dragon Big Tower, og det begynte å ryke som bare det..

 

Nokså flaut når alle de nærmeste rekkene kommer spurtene bort for å se hva som har skjedd! :p

 

Men jeg overlevde merkelig nok.. :D

Endret av saXin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...