Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke mye til tabbe, men jeg pranka kompissen min en gang og bytta ut hard disken hans mens han sov.

Vi alle hadde det gøy da han frustrert prøvde å finne ut hva som feilet pcen hans, og alle lo helt til han fant ut at det var jeg som hadde hatt det gøy med å "fucke" opp pcen hans.

Endte opp med at han formaterte min hard disk natt#2.

 

-_-

 

Men jaja..... var ikke mye tap siden jeg hadde det aller viktigste på backup allerede. :p

Lenke til kommentar

Jeg var på et lan for for ikke så lenge siden.. Han som satt ved siden av meg ble veldig spysyk :sick: men, han fikk nå en bøtte til å spy i :p Han kunne jo ikke bare springe til toalettet når vi spilte :roll:

Men uansett så klarte jeg å miste min Razer lachesis rett nedi bøtten hans :cry:

Lenke til kommentar

ahahaha. liknande på forrige lan eg var på :p bare at eg var han som spydde. det var ikkje så gale og eg var ikkje i nokon compo og reiste andre dagen... men då måtte eg på dass eit par gongar :sick: var ikkje særlig god då. og dagen før hadde eg hatt litt flonsa (influensa), men eg ville på lan!!

off :p

Lenke til kommentar

Var en stund siden, vi var 6 stykker og alle hadde vært våken i ca 40 timer... Burn+Trance.

Endelig var det en som hadde såvna FORAN PCen. datt i tastaturet den idioten. så vi tok ut skjermkabelen hans og plugga inn en til en på den andre siden av bordet. så vi åpna CMD i fullskjerm og fixa grønn skrift, echo off også skreiv vi på midten av skjermen sånn Matrix aktig:

 

. Hello Asgeir

. This is Death

. Get Ready to die

 

Han fikk jo helt panikk. sto av datamaskinen med å trekke ut strømkabelen og rusha ut at huset. BARBEINT... hylte å var livredd.... så plutselig søvna han midt på asfalten utaforhuset mitt...

Lenke til kommentar

Første LANet jeg var på så greide jeg og sovne ved PC-en.. Ca 1 time senere voknet jeg opp med en brødskive med ost og mye smør på i ansiktet..

Etter det lanet så hadde jeg ikke sovet mer en sirka 4 timer på 4 dager så jeg var helt borte vekk, var ikke mer enn en 10-20 CM i fra og bli kjørt ned av en trailer! Skulle gå over en vei så var jeg så trøtt at jeg ikke fulgte med om det kom bil så jeg bare gikk.. Jeg skatt som bare f*** og sprang tilbake og studerte begge sidene om det kom bil før jeg sprang med jeg greide over! =P

Lenke til kommentar
funker ikkje å pisse på julebrus flasker av glass...

 

Funket fett, det ^^

 

Ja viss kuken er knappe 1cm i diameter i slapp tilstand....

 

Engang jeg var en del mindre stappa jeg utstyret ned i en flaske (0,5L eller 1,5L, samma diameter), seff satt huden rundt tuten litt. Så plutselig da det ble trykk i flaska kom snabben fram og vanna gulvet...

Lenke til kommentar

Var på et privatLAN hos en kompis da pc'n min plutsellig slo seg av og ikke ville skru seg på. Hadde da et hovedkort av den gamle typen som snakket :p så vi hørte bare en stemme inni pc'n; "U'r CPU may have a problem" gjentatt helt til pc'n ble slått av.

Alle lo seg skakke mens jeg satt der og mekka. mekkinga ble til fortvilet banking i kabinetet til totalomflytting av delene inni (visste på den tia ikke va en CPU er)

Endte jo med at jeg ringte faren min og fikk ham til å hente meg, og når han kommer inn gir han pc'n et realt spark i siden så pc'n slår seg av. :p

Når vi da prøver å slå på pc'n igjen starter den på flekken som om det aldri var et problem og alle de andre som var der lo seg skakke av situasjonen. :(

 

Kanskje ikke en tabbe, men var likevell flaut å sitte der og plages mens pc'n fortalte meg hva som var galt :p

Lenke til kommentar
funker ikkje å pisse på julebrus flasker av glass...

 

Funket fett, det ^^

 

Ja viss kuken er knappe 1cm i diameter i slapp tilstand....

 

Engang jeg var en del mindre stappa jeg utstyret ned i en flaske (0,5L eller 1,5L, samma diameter), seff satt huden rundt tuten litt. Så plutselig da det ble trykk i flaska kom snabben fram og vanna gulvet...

Hvem sier tissen må ned i flaska?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...