Gå til innhold

Tråden om trommeslagere


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Jævli mongo å se at mange velger en trommis som spiller i det som trolig er favorittbandet til vedkommende.. Må jo skille mellom det å faktisk høre at en type er god på trommer, imotsetning til å digge musikken til bandet trommegutten spiller i.

Og jeg synes at det er jævli mongo å si akkurat det du sier der. Man kan ikke kåre verdens beste trommis, siden (som så mange andre har sagt før meg) det finnes så mange forskjellige sjangrer og spillestiler. At en trommis er den raskeste i verden behøver vel ikke å bety at det høres bra ut? Det at jeg nevner Nicko McBrain er fordi JEG synes han er en bra trommis og fordi JEG liker måten han spiller på. At han spiller i favorittbandet mitt, er vel ikke noe negativt? Kanskje en av grunnene til at Iron Maiden er favorittbandet mitt er at jeg synes de har en god trommis? Om alle andre mener at McBrain suger på trommer driter jeg i det, jeg sier bare det jeg mener.

 

Å kalle folk mongo fordi de liker trommisen i favorittbandet sitt synes jeg rett og slett er for barnslig. :no:

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar

Iron Maiden..ok!

 

Men når det kommer folk å skriver at en trommis i ett eller annet bransjelaget pop-band er verdens beste trommis, da går det litt for langt.

 

Om man skulle kåre verdens beste gitarist, så driter jeg i om folk nevner Slash, Joe Perry eller Omar Rodrigues Lopez.. Så lenge ikke det blir sånn "ehh..han gitaristen i Lost Prophets og han andregitaristen i Maroon 5"

 

Er utrolig trøtt nå, og orker ikke å krangle...men tror du tok poenget mitt..

Endret av GTS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...