Gå til innhold

Tråden om trommeslagere


figure_02

Anbefalte innlegg

Jan Ulrich sykler jo for tyske Team Telekom. :p

 

Tipper personen mente Lars Ulrich. Denne tråden har vært der allerede, så jeg tror bare vi dropper å ta hele saken på nytt, siden det var rimelig åpenbart at det stort sett er.. eh, fjortisser som tenker "Metallica re3wlz omgomg!!1"!" som mener at Lars Ulrich er verdens beste trommis. :)

 

No offence. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jan Ulrich sykler jo for tyske Team Telekom. :p

 

Tipper personen mente Lars Ulrich. Denne tråden har vært der allerede, så jeg tror bare vi dropper å ta hele saken på nytt, siden det var rimelig åpenbart at det stort sett er.. eh, fjortisser som tenker "Metallica re3wlz omgomg!!1"!" som mener at Lars Ulrich er verdens beste trommis. :)

 

No offence. :p

Dammit.. skjønner ikke hva jeg tenkte på.. han er jo syklist.. hehe

Lenke til kommentar
Jan Ulrich sykler jo for tyske Team Telekom.  :p

 

Tipper personen mente Lars Ulrich. Denne tråden har vært der allerede, så jeg tror bare vi dropper å ta hele saken på nytt, siden det var rimelig åpenbart at det stort sett er.. eh, fjortisser som tenker "Metallica re3wlz omgomg!!1"!" som mener at Lars Ulrich er verdens beste trommis.   :)

 

No offence.  :p 

Endret av Skuld
Lenke til kommentar
Jan Ulrich sykler jo for tyske Team Telekom.

 

Tipper personen mente Lars Ulrich. Denne tråden har vært der allerede, så jeg tror bare vi dropper å ta hele saken på nytt, siden det var rimelig åpenbart at det stort sett er.. eh, fjortisser som tenker "Metallica re3wlz omgomg!!1"!" som mener at Lars Ulrich er verdens beste trommis. 

 

No offence.  

Prøver du å si noe?

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Session-trommeslagerne er som regel de sykeste, men det er ofte vanskelig å få med seg navnene ettersom de ikke spiller fast i noe band.

 

Av andre trommslagere som jeg kan navnet på, vil jeg nevne:

 

Hellhammer - Mayhem

Daniel Erlandsson - Arch Enemy

Virgil Donati - Planet X

Jason Rullo - Symphony X

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...