Gå til innhold

Tråden om trommeslagere


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tumbleweed: Vel, hvis du ikke anerkjenner nevnte Neal Peart som en eksepsjonelt dyktig trommis, bør du vurdere å utforske terenget på nytt. For meg fremstår det nemlig som ren uvitenhet eller ignoranse fra din side å avise disse trommisene så blankt som du gjør.

 

Påpek gjerne mangler, men jeg har i det minste kommet med en konstruktiv og saklig begrunnelse for hvorfor min topp 3 trommiser er i der i det hele tatt. Du har bare ramset opp trommiser som om det var den objektive sannhet.

 

Til sist ber jeg deg (og meg selv) om at vi kan i det minste forsøke å holde en diplomatisk forumbrukerdialog oss i mellom. Det er ingen vits i å til stadighet knekke andre sine innlegg i tusen biter. Ikke uten å i alle fall ha belegg for det. I så fall savner jeg en utgreielse fra deg på A: Hvorfor mine nevnte trommiser ikke er/var blant de beste i verden, og B: Hvorfor dine nevnte skulle være det.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Nicko McBrain (Maiden) er etter min mening helt oppe blandt de beste, han for samme farta på basstromma med enkelpedal som de andre må ha bobbeltpedal for å greie, han har faktisk aldri brukt dobbeltpedal heller som er uvanlig blandt metall trommiser, men har i stede utviklet en kjempekjapp teknikk med enkelpedal. Det kaller jeg skills.

Endret av zandro
Lenke til kommentar

Raskere er ikke ensbetydene med bedre. Om fyrn greier seg uten dobbelpedal så why not? og om han ikke greier verdensrekorden for bpm så tror jeg ikke noen blir å gaule av den grunn, men å kalle folk for trangsynt pga at de ikke liker feks brunost, dobbelpedaler eller hva det nå måtte være er ikke akkurat konstruktiv kritikk.

Endret av zandro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...