Gå til innhold

Tråden om trommeslagere


figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hjelper forøvrig ikke å være rask hvis du ikke har rytme i det hele tatt...

6843162[/snapback]

Riktig. Men så skrev jeg "uansett hvor gode de er", og er de gode på trommer, ja da har de rytme også.

6843205[/snapback]

 

Nå siktet ikke jeg kun til deg heller nå... det var litt til disse som sier foreksempel Lars Ulrich... han er ikke best, ikke på langt nær... men han spiller i favorittbandet deres og da MÅ han være best likevel!

 

Nei huff... makan.

 

Nok OT nå.

Lenke til kommentar
Det hjelper forøvrig ikke å være rask hvis du ikke har rytme i det hele tatt...

6843162[/snapback]

Riktig. Men så skrev jeg "uansett hvor gode de er", og er de gode på trommer, ja da har de rytme også.

6843205[/snapback]

 

Nå siktet ikke jeg kun til deg heller nå... det var litt til disse som sier foreksempel Lars Ulrich... han er ikke best, ikke på langt nær... men han spiller i favorittbandet deres og da MÅ han være best likevel!

 

Nei huff... makan.

 

Nok OT nå.

6843279[/snapback]

 

Metallica uten Lars Ulrich, hadde vært som Britney uten kropp.

Lenke til kommentar
Metallica uten Lars hadde vært en lettelse, muligens vi kunne fått noe annet enn helt streite takter da. Å seriøst påstå at den mannen er god viser uten tvil så lite man innsikt man har i tromming.

6843888[/snapback]

 

Metallica med en annen, mye bedre trommis, og at gode gamle Cliff fremdeles lever, og muligens litt mer feel på Kirk, hadde vært nyyyydelig!

 

Det perfekte band :love:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Metallica uten Lars hadde vært en lettelse, muligens vi kunne fått noe annet enn helt streite takter da. Å seriøst påstå at den mannen er god viser uten tvil så lite man innsikt man har i tromming.

6843888[/snapback]

 

Metallica med en annen, mye bedre trommis, og at gode gamle Cliff fremdeles lever, og muligens litt mer feel på Kirk, hadde vært nyyyydelig!

 

Det perfekte band :love:

6844469[/snapback]

 

Helt feil, Metallica må være slik de er nå, og så er det opp til deres personlige utvikling alene, og sammen hvor de beveger seg. Musikk er ikke bare teknikk, men mye heller forståelsen av sluttresultatet med eget bidrag i interakson, eller "godfoten" som Nilsemann preker om som blir noe unikt. :love:

Lenke til kommentar
Metallica uten Lars hadde vært en lettelse, muligens vi kunne fått noe annet enn helt streite takter da. Å seriøst påstå at den mannen er god viser uten tvil så lite man innsikt man har i tromming.

6843888[/snapback]

 

Metallica uten Lars hadde vært fælt. Han er ikke verdens beste trommis, men han er flint til å spille til sangen. Han er dessuten hovedlåt-skriver sammen med James.

Lenke til kommentar

Objektivt: Man kan ikke kåre verdens beste trommis.

 

Fordi:

 

1)Man har ikke hørt alle verdens trommiser. For alt du vet kan det være en syk inder som spiller bedre, raskere, renere enn alle verdensstjernene.

 

2)Alle spiller sin egen sjanger der de rocker. Tviler på at trommisen i Metallica hadde spilt Beatles-musikk bedre enn Ringo Starr.

 

Subjektivt: Jeg mener fortsatt Neil Peart er best =) På tross av at jeg ikke er spesielt stor fan av Rush. Men man merker at han er god når han har doktorgrad i tromming.

Lenke til kommentar
Metallica uten Lars hadde vært en lettelse, muligens vi kunne fått noe annet enn helt streite takter da. Å seriøst påstå at den mannen er god viser uten tvil så lite man innsikt man har i tromming.

6843888[/snapback]

Joda, men de fleste folk hører på musikk uten å ha spesialinnsikt i alle instrumentene. Disse menneskene får også en oppfatning av hvem som er ekstra god, og vi snakker nå om flertallet av verdens befolkning.

Folk i gata kan jo prestere å si at Grandiosa er den beste pizzaen. Tror ikke en pizzaekspert fra Italia ville sagt seg enig i akkurat det.

 

Edit: Skal jeg trekke frem kun _en_ trommis, så må det bli Neil Peart. Av alle trommiser jeg har sett og hørt på i løpet av mine 26 år, har jeg aldri blitt mer imponert av en annen trommis enn han.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...