Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye rare greier her, man er ikke deprimert fordi man ikke får penger til å reise på McDonalds, få i dere noe ordentlig mat, folkens!

 

Føler med mange her, likte innlegget til Nicklas, om at man bør ha noe å glede seg til. Jeg selv er litt sånn at jeg vil heller ha det vondt selv enn å se venner ha det vondt. Litt merkelig, kanskje, men sånn føler jeg det mange ganger, blir såret av å være tilskuer til at mennesker jeg bryr meg om har det vondt.

Lenke til kommentar

Depper fordi foreldrene mine sliter sinnsykt etter at søstra mi døde! Depper fordi skolen går til hælvete! Depper fordi jeg ikke klarer å trøste moren min. Har det ekstra tungt nå, fordi hvis søstra mi hadde levd hadde henne blitt 17 år i går, satt på grava hennes i regnet sammen med moren min i over 2 timer og bare gråt!

Har det også vondt fordi legene ikke fant ut hva henne døde av! Henne var frisk som en fisk da henne gikk for å legge seg lørdag kveld! Jeg våkna søndag morgen av at moren min skrek som pokker. Og der lå henne! Legene fant ikke ut hva som hadde skjedd!

Eneste som er lyst for meg er kjæresten min! Henne går det virkelig ann og snakke med! Er sinnykt glad for at jeg har henne!

Lenke til kommentar
Selv om jeg også har mistet mange av mine nærmeste, blir det så dumt å si jeg forstår deg, for det gjør jeg ikke. Jeg vet om årsaken til mine nærmestes bortgang. Du aner ingenting. Det må være fryktelig skummelt og ekkelt.

Tro meg, det er det! Klarte ikke å sove på 1 uke etter at det skjedde, var redd for at det kunne skje meg å!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...