Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så var det meg da.Tenk dere det at dere blir rakket ned på hele tia konstant.Ikke mobbing akkurat men at venner kaller deg dum,skeiv,tulling osv hele tia.Jeg får ikke til flash mx og lage flash film har aldri vært sammen me noen (jenter altså som et forhold) og mora mi er ei forbanna heks. De beste tidene er aleine syntes jeg me hw,no snop og pc'n min.Lykke til te alle der ute som har det vondt. :cry:

Hvis vennene dine rakker ned på deg hele tia, så kanskje dem ikke er vennene dine? Har du prøvd å snakke med dem? Sagt at du blir såret av det dem sier? Hvis dem da ikke skjønner det så er det bare å drite lang faen i dem! Har opplevd slikt selv, sa at jeg ikke likte å bli klat for tulling, homse osv og alt det der, dem stoppa ikke, så jeg ga faen.. Litt senere kom dem og sa unnskyld, og etter det så har dem oppført seg ordentlig. Og det med kjærlighet, det er greit at man savner det å ha en kjæreste. Men det kommer, så ikke la det øddelegge tilværelsen for deg, ta en dag av gangen. Bare husk, vær deg selv! Og det med at moren din peser på deg er fordi henne vil DITT beste, selvom det ikke virker sånn, så er henne glad i deg!

Lykke til :thumbup: Det kommer til å årne seg, det gjør det alltid! ;)

Endret av HuzZzla
Lenke til kommentar
så var det meg da.Tenk dere det at dere blir rakket ned på hele tia konstant.Ikke mobbing akkurat men at venner kaller deg dum,skeiv,tulling osv hele tia.Jeg får ikke til flash mx og lage flash film har aldri vært sammen me noen (jenter altså som et forhold) og mora mi er ei forbanna heks. De beste tidene er aleine syntes jeg me hw,no snop og pc'n min.Lykke til te alle der ute som har det vondt. :cry:

Jeg har heller aldri hat noen kjærester, mora mi er mange ganger forbannet. Det beste for meg også er å sitte hjemme alene foran PC'en og spise goddis

Lenke til kommentar

jeg sleit med de greiene der før.. men så ble jeg mye kjekkere av en eller annen grunn.. vokste opp, I don't know..

 

Så da sluttet lissom folk å plage meg for damene sjekket meg opp.

Men eeh, jeg har vært mobbet i 9 år fra barneskolen til slutten av ungdoms skolen, så

det var mange ganger jeg vurderte litt av hvert ja.

 

Men nå har jeg det bra. Har samboer, spiller EvE online, får snart barn, og skal gifte meg, så alt er egentlig helt supert. ( om det er lov å komme med gledes budskap her da ) :love:

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Katten min er borte :cry:

Finner den ikke, den har vært borte i ca. 24 timer nå :( :( :(

 

Den er jo også liten (eller var).. Bare 3mnd..

 

Tenk om den er tatt av rev eller noen dyr :(

 

edit:

post nummer 300 :)

ja, synes synd på katten din..

Men herregud da! Glem nå den! Gratulerer med post nummer 300!!! :p

Lenke til kommentar

HuzZzla, det var nok ironisk ment. Når Stish editer med at han har 300 poster og en smiley etter der virket det bare litt rart. :p

 

For å legge til noe i deppetråden ^^

 

Sitter og vurderer å bryte all kontakt med jenta jeg har likt i snart 3 år, orker ikke den ustadige kontakten, der hu er kjempegrei, og så avvisende. Æsj.

Lenke til kommentar
bugbear, såpass. Men, det er jo sikkert en eks av en grunn. Må vel bare prøve å få tankene over på noe annet, det du er på lanet for f.eks

 

 

Jeg VET at det ikke er lett.

Er ikke store tingen... men gøy og spre det jeg vet til resten av folka her... så dem ser litt artig på dem som sitter der i "resepsjonen".

 

Lanet har vært bra hittil det, 2 plass i cs... by 1 round, 1 plass q3 1on1 til meg. Og 3plass i Dead Or alaive 3. Pluss vært på fest med future miss bugbear ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...