Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

jeg utsatte ALLTID skolearbeid selv... Men det går bra likevel. Bare sett deg ned å skriv. For ting faller på plass til slutt likevel.

Det er faktisk en erfaring jeg har; ALT løser seg på en eller annen finurlig måte. Sånn har det i hvertfall alltid vært for meg.

 

Jeg har slitt litt økonomisk i det siste, men i dag løste alle problemene seg ved en tilfeldighet. Jeg tror på karma pga dette. Gjør man gode ting, blir man til slutt belønnet for det.

 

Sett deg og skriv du, ta en brainstorming først, sett opp et tankekart og få ideene ned på papiret. Det hjelper!! (jeg har noen år på lærerutdanninga... det hender de glimter innom :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg utsatte ALLTID skolearbeid selv... Men det går bra likevel. Bare sett deg ned å skriv. For ting faller på plass til slutt likevel.

Det er faktisk en erfaring jeg har; ALT løser seg på en eller annen finurlig måte. Sånn har det i hvertfall alltid vært for meg.

 

Jeg har slitt litt økonomisk i det siste, men i dag løste alle problemene seg ved en tilfeldighet. Jeg tror på karma pga dette. Gjør man gode ting, blir man til slutt belønnet for det.

Jeg og tror på karma, det er en ting ved meg selv jeg er spesielt glad i og det er hellet mitt :yes:

Forresten, 'tilfeldighet' er gjerne mere treffende :thumbup:

Lenke til kommentar
Har Schlatters :thumbdown: hatt det siden jeg var 11 år (er 15 nå)

Jeg fikk høre at jeg hadde det da jeg var omtrent på din alder, nå er jeg 19 og har vært til lege, spesialist og nå nettopp en fysioterapeut. Han kom, takk og lov, med mange gode tips. Dog kunne han fortelle meg at det ikke var schaltters som var problemet lenger, nå har jeg jumpers knee, grad 3b :roll:

 

Har hatt schlatters i begge kneene og er rimelig lei av å ha vondt konstant. Så nå driter jeg i det og biter tenna sammen og spiller fotball/basket likevel.

 

Men for å bringe noe "nyttig" til tråden. Jeg er verken deprimert eller overveldende positiv for tida. Skal tilbake til militæret om ei snau uke, det er forsåvidt greit nok det, bortsett fra at jeg har møtt ei veldig søt og hyggelig jente som jeg ikke vil reise fra :thumbdown:

Lenke til kommentar

Uff..

 

Går nå i tredje klasse på VGS. I første ble jeg kjent i ei jente, og vi pleide å ta bussen sammen, snakke sammen i friminuttene, og ta følge hjem igjen. Hun er den typen som vanker i byen og drar ellers mye ut, mens jeg "chillern", og slapper heller hjemme hos kamerater osv.

 

Nå har jeg begynt å få følelser for henne. Hun har hatt mange typer før, mens jeg heller ønsker å finne et "ordentlig" stykke kvinnfolk jeg kan ha det fint med i lang tid. Hun hinter av og til om *kosekose*, aner ikke om hun liker meg eller bare vil ha en å gjøre "det" med.

 

GFfgfgfg....kvinnfolk assa.... :wallbash:

Lenke til kommentar
Jeg var hos doktoren i dag. Har fått pencilin og sykemelding.

Haaah. Stoler ikke på gamle legen min lenger. Strakk en muskel i ryggen på jobben. Klarte knapt å puste, så vondt var det. Basen min kjørte meg til legen.

Og hva fant legen ut. Jepp etter at han vride litt på meg fant han ut at jeg hadde vondt i ryggen.

Ja og??? Fikk jeg noe smerte stillende?? Niks. Det var da ikke så vondt vel svarte han!!!

:wallbash:

 

Gikk til de i disken og spurte om det var noen andre leger her, eller om jeg måtte til lege vakten etter smertestillende. Når jeg har vondt når jeg puster SÅ har jeg VONDT!!! :hrm:

 

Så nå har jeg byttet til en kvinnlig lege som er mye hyggeligere å snakke med. Trengte bare en dag med søvn og noen smertestillende slik at jeg kunne gå på jobb igjen neste da.

 

Er ikke så deppa lenger. Får med 60% sikkerhet min egen firmabil. Så slipper å fylle min egen med ledninger og dritt.

 

Og schlatters har jeg ennå i høyre kne, men det er ikke en grunn for å slippe militæret f.eks. Jeg hadde en kondis på størrelse med et doven dyr. Og løpe kunne jeg glemme PGA schlatters. Men jeg slet meg igjennom.

Men nå kan du slipper du nå unna PGA SNORKING!!!!!

 

PS: darkness Stillig bilde, og bli frisk slik at vi slipper å høre mer jeg er syk blablabla. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg får ikke gjort en dritt – som skolearbeid – nå for tiden. Jeg liker det ikke. Jeg er stort sett deppa i Norge. Jeg smiler en del. Jeg smiler om jeg ser en sommerfugl. Med en gang jeg begynner å tenke, stort sett, blir jeg deppa. Gi meg ferie, så blir jeg gladere. Send meg til et eller annet fjernt land i en eller annen ferie, så blir jeg overlykkelig.

 

Jeg er alt for flink til å irritere meg over verden og alt for dårlig til å like stress.

 

*Deppe, fyre opp Amélie-soundtracket, bli glad*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...