Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Depper fordi foreldrene mine sliter sinnsykt etter at søstra mi døde! Depper fordi skolen går til hælvete! Depper fordi jeg ikke klarer å trøste moren min. Har det ekstra tungt nå, fordi hvis søstra mi hadde levd hadde henne blitt 17 år i går, satt på grava hennes i regnet sammen med moren min i over 2 timer og bare gråt!

Har det også vondt fordi legene ikke fant ut hva henne døde av! Henne var frisk som en fisk da henne gikk for å legge seg lørdag kveld! Jeg våkna søndag morgen av at moren min skrek som pokker. Og der lå henne! Legene fant ikke ut hva som hadde skjedd!

Eneste som er lyst for meg er kjæresten min! Henne går det virkelig ann og snakke med! Er sinnykt glad for at jeg har henne!

Det er veldig trist å miste noen, så absolutt. Jeg har også mistet noen i min slekt. Men vi alle skal dø, en eller annen dag. Det er desverre ikke noen verdens ting man kan gjøre med det. Desverre. Det er slik dette livet vi lever i er, og vi lever i det.

 

Man MÅ bare gå videre i livet, hvis ikke så kommer du til å ta skade av det inni hodet! Jeg er helt sikker på at søstera di vil at du og dine foreldre skal ha det bra og ikke gråte hver dag over noe som aldri kan endres på. Det er veldig trist at hun døde så ung :( Så da tenker dere kanskje at hun ikke hadde trengt å dø, men tydligvis så var det meningen.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg har hørt helt siden jeg var liten at når noen dør så kommer de til himmelen. Kanskje din søster er i himmelen og har det bra? Kanskje hun er blitt født på nytt, og har det bra, kanskje hun er styrt rik i sitt nye liv og lever et veldig fint liv? Hvem vet hva døden er... Jeg tror at når man dør så blir man født på nytt.

 

Men men, hva vet da jeg. Jeg vet en ting, og det er at du skader deg selv, du MÅ gå videre på en eller annen måte!

 

Desverre! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke angstlidelser har du? (hvis du ikke føler for å svare, så lar du selvfølgelig være)

Uhm, slet med panikkangst, noe som igjen førte til generell angst(angst for angst på en måte) og har også klare tegn på sosial angst.

Merker ikke mye til panikkangsten i det siste, men er fortsatt ikke noe tess i sosiale sammenhenger.

Lenke til kommentar

Argh, fant akkurat ut at x-en min hadde sex med en annen person. *fortelle om masse komplisert osv* Blir gøy å være russ sammen med henne.... NOT!

 

Hvorfor kunne ikke hun bare blitt nonne... :(

 

Jenter=fryktelig onde vesen...

 

 

edit: skammer meg nesten for at jeg depper for dette, når jeg leser andres problemer her i tråden, men må forsvare meg med at jeg nå ikke bare har mistet kjæresten min og det glimtet av lykke i livet, men nå også en veldig god venn som gjorde det trygt å være den jeg er.

Endret av bugbear
Lenke til kommentar
Jeg savner dama... vi "gikk hver vår vei" forrige søndag....

Denne uka var tung uten henne....

 

Sofaen var tom, senga var tom, ingen å lage mat til/med, ingen å slappe av med, ingen å prate med....

Meg å dama gikk å vær vår vei for ikke så lenge siden...hmm 2 uker siden?

Den første uka vær helt jævlig...

Pass på å ha venner rundt deg...så går alt mye bedre... :)

Lenke til kommentar

jeg er også syk, og det holder på å gjøre meg gal.

 

mandag: deprimert

tirsdag: aaaaaaau i halsen

onsdag: enda mer au i halsen, hodepine, vondt i hele kroppen, kvalm

torsdag: au i halsen - sliiiten, begynnende hoste

fredag: host host host, snørr, tett i hodet, hodepine, stiv nakke2k

lørdag: samme

søndag: holder på å bli gal av å hoste. tett i hodet, gangsperr i magen, vondt i ryggen, nummeret før jeg spyr

mandag: planen er å hoste og snørre på tannlegen. KOS

Lenke til kommentar

Og jeg som sitter med en stil om Henrik Ibsen som skal være inne i morgen, 2 sider igjen :thumbdown: Hvorfor må jeg altid utsette??? :ermm:

Blir deppa når jeg tenker på at jeg må gå på skolen i morgen, er så jævlig mange idioter på trinnet. Slå ditt, slå datt. :hrm:

 

På trinnet så er det 4 gutter som jeg regner som normale å være.

Endret av magio
Lenke til kommentar
Og jeg som sitter med en stil om Henrik Ibsen som skal være inne i morgen, 2 sider igjen :thumbdown: Hvorfor må jeg altid utsette??? :ermm:

Blir deppa når jeg tenker på at jeg må gå på skolen i morgen, er så jævlig mange idioter på trinnet. Slå ditt, slå datt. :hrm:

 

På trinnet så er det 4 gutter som jeg regner som normale å være.

Ikke la de idiotene gjøre så du føler deg uvel. Bare drit i de. De er bare dumme alikevel, måtte de bli dømt til et liv i helvete for alltid!

 

Nå er jeg så lei av andre mennesker som skal gjøre livet surt for andre!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...