Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Mhm, jeg skjønner.

 

Jeg får treffe kjæresten min sånn ca en gang i måneden.. :( *ensom*

Hvorfor så skjelden?

Long distance-relationship sucks :p

 

Ok. Får se henne om ca ett år. Hun er nemlig utvekslingsstudent i Tyskland. Håper vi finner veien sammen igjen.. :(

 

Bra du har god tolmodighet :p

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahhh...NYDELIG...ble trokke 50% i skatt... *håpløst*

Du får trøste deg med at du får pengene tilbake til neste år.. (hvis du har betalt for mye that is)

Desverre nei, staten trekker 50% når man ikke har skattekort som en slags straff... Det samme gjør de med meg til uka, for likningskontoret bruker jo altfor lang tid på å gi meg skattekort...

Nei denna uka har vært ræva! sjuk hele tiden, får ikke stipend fordi de ikke har tatt med at foreldrene mine er skilt, så da får jeg ikke penger før klagen er behandlet før om 3 uker, jeg skal jobbe 10 timer i morra, strøyk på matteprøven fordi jeg ikke hadde kjøpt den avanserte kalkulatoren! Mista laderen, så får ikke brukt mobilen, er alene hjemme i ei uke, men er blakk...

 

Men prøver å holde motet oppe :whistle:

Lenke til kommentar

er ennå deppa over en ting som skjedde for 4,5 år siden.

 

min BESTE venn døde da,han hadde satt fast noe i halsen,så han hadde ligget noen dager på sykehuset,jeg var på skolen og var trist og lei hele dagen,så fikk jeg meldingen om at kompisen min hadde dødd.

 

der er ikke det verste,han døde på busdagen sin,den dagen han fylte 8år(da var jeg 9år).

 

går ennå og er trist over det der,nå er jeg å så negativ over alt sammen,før var jeg positiv som bare det.

 

*snufs* :cry:

 

 

 

MIN BESTE VENN! :cry:

Lenke til kommentar
Vell får vell gå inn her å deppa litt igjen.

Satt med vennene mine å drakk å "koste" meg...

Fikk et anfall igjen, begynnte å kaldsvette, skjelve + grine...

Da resite jeg meg bare opp for å gå hjem..sa ikke et ord..

Aldri om jeg skal drikke alkohol igjen...blir bare deppa... :(

Vet hvordan du føler deg...

Får du anfall ofte?

Lenke til kommentar
Desverre nei, staten trekker 50% når man ikke har skattekort som en slags straff... Det samme gjør de med meg til uka, for likningskontoret bruker jo altfor lang tid på å gi meg skattekort...

Det er ikke en slags straff i det hele tatt. De trekker 50% fordi de ikke vet hvor mye de skal trekke. Når de etter ligningen finner ut at de har trukket for mye i skatt, får du det tilbake igjen. Men du må vente til juni neste år før du får de pengene da. Tro meg :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...