Gå til innhold

Amobil.no: Har du tips til en artikkel? Post det her


Anbefalte innlegg

Sony Ericsson W760i vil bli testet, og det samme med Chess Xzite (der vi besitter et eksemplar som er under testing).

Når det gjelder musikkspillere (Sandisk Sansa Fuze), står jeg på litt mer ustø grunn (også kjent som å ikke ha peiling)... Jeg har sendt en e-post for å sjekke om det er en plan å teste denne spilleren, eller om det eventuelt bør bli en ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Redaksjonen har vel ikke tilfeldigvis en S60-telefon til overs? :innocent:

 

Tenkte det kunne være greit å vite om virusbeskyttelse til en smarttelefon er verdt nesten 300kr/året. La nettopp til F-Secure Mobile Security på anbefalt-listen, men har jo ikke fått testet annet enn at det oppdaterer seg selv (koster penger) og kjører i bakgrunnen (bruker strøm).

 

Hadde derfor vært fint om dere kunne skaffet til veie litt ufin programkode og installert det på en stakkars skuffsliter med S60 og virusbeskyttelse.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dere har skrevet om Philips shuffle-ufordrer, men har dere skrevet om denne? Liten, artig sak som er 1,2 cm tykk og kan vise video på en 1,5 tommer liten skjerm. :p Ett treff i prisguiden på 549 kr.

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar

Burde få en test av LG KC550.

 

Eller rett og slett en artikkel om hvordan GSM nettverket fungerer, med detaljer informasjon om HLR, VLR, SMSC, MMSC, CBG, GGSN, og hvordan faktureringen fungerer osv. Da hadde opertørene sluppet mye "jeg har ikke sendt de SMSene!" samtaler, om de hadde sett hvordan alt fungerer "bak kulissene".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Må henge meg på den med LG KF750 "Secret" ja..

Er vel i seneste laget med en test nå, siden den har vært på markedet en stund, men synes likevel det er litt rart den ikke ble testet. Spesielt siden det var opptil flere saker om den før den ble lansert, og at den liksom skal være et "flaggskip.."

 

Kanskje vært greit og fått høre litt om den, siden det ser ut til at den fortsatt er svært aktuell?

 

Eller forblir KF750 en secret..? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...